Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
csuz-li avatar
Futtasd első lépésben a lemezkarbantartást. (jobb egér gomb -> tulajdonságok; Általános fül, lemezkarbantartás gomb. Töröld a biztonsági mentéseket, visszaállítási pontokat is)
Amúgy kevés helyet hagytál a win-nek. A user mappát is át lehet tenni a másik meghajtóra.[LINK]
0
0
0
0
BenjaminHun avatar
Szevasztok az mért van hogy ujjra indítottam a gépem Reset gombbal mert nagyon be laggolt játék közben, és mikor be kapcsolt a gépem láttam hogy tele van a HDD-m C meghajtója? 1terás vinyo van ketté osztva 100giga C maradék pedig D meghajtonak.. Valami ötlet a lepucolásában?
0
0
0
0
BFarkas avatar
üdvözletem egy olyan gond lenne az egeremmel hogy ha fel fele huzom akkor balra megy ha le jobbra és ha balra huzom akkor le megy és ha jobbra akkor meg fel. Ma kezdte el ezt ha tudna segíteni valaki az irja meg kösz előre is
0
0
0
0
Arbalest avatar
Sziasztok,

nemrég kaptam egy hp psc 2175 nyomtatót, és nem működik.
Azt írja ki, hogy "Tegye be a jobb patront" (az a fekete fehér) na és én vettem egyet újat, és még mindig nem jó, ugyan azt írja ki. + ha sikerül továbbjutni ezen (magától) és nem csinál recsegő ropogó hangokat, akkor meg azt írja ki, hogy szkennelési hiba -.-" Elég ideges vagyok, és nem tudok vele mit csinálni. Valakinek valami tanács? 😀
0
0
0
0
barnav avatar
Robertosz91: működni fog vele max nem azon az órajelen ami rá van írva
legalábbis én így tudom és nem muszáj dual channelbe 2 modulnak lennie elég az egy is
0
0
0
0
Robertosz91 avatar
Szevasztok!