Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Athis18 avatar
Norbi1996:
Nem azt mondatm, hogy feltétlen az integrált hangkártya okozhatja, attol fuggetlenul hogy nálam az oldott meg a problémát! 😉
0
0
0
0
Manyik75 avatar
Norbi1996

Szerintem ragd újra a VGA drivert
[LINK]

itt leszedheted a legfrissebbet .
0
0
0
0
Norbi1996 avatar
azt nem igazán hinném,hogy a hangkártya miatt fagy le az egész gép...
0
0
0
0
Bronson avatar
olvass már vissza párat...
0
0
0
0
Norbi1996 avatar
az én gondomra still semmi ötlet? most is azt csinálta😃D hát nemhogy felgyújtom
0
0
0
0
Athis18 avatar
Reinkz: csak kicsit idegesitö már egy idö után. azt hittem elöször hogy csak chrome al csinálja, de tévedtem :\
0
0
0
0
Athis18 avatar
Megtudja nekem mondani azt valaki, hogy a facebook miért nem tölti be rendesen az oldalakat, képeket? Meg ugy más oldalak sem 😃
0
0
0
0
Bronson avatar
hát az elég ritka szerintem hogy az alaplapi hangchip megy el, próbálj egy windows reinstall-t első körben, meg másik drivereket előtte esetleg...
0
0
0
0
Norbi1996 avatar
a hangkártya miatt fagy le az egész gép?
0
0
0
0
Bronson avatar
szerintem mindenképp érdemes, nem olyan drága és észrevenni a minőségbeli ugrást a hangzásban! én is szkeptikus voltam amikor megvettem a DGX-et, azt gondoltam magamban a pénzt másra is lehet szórni feleslegesen, de nem bántam meg, már nem mennék vissza alaplapira sosem...
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Nekem egy olyan kérdésem van, hogy érdemes lenne beszerezni egy Asus Xonar DS/DG hangkártyát az integrált helyett? Érezhető lenne a különbség egy Asus Rog Orion fejhallgatónál?
0
0
0
0
Athis18 avatar