Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
heizerd avatar
Sziasztok. szeretnék egy kis segítséget kérni, egy haveromnak van némi gondja. Szervizben újratette a gépét win7 64 bit került rá, vett magának egy új telefont (sony Z3 comapct) és azokat a képeket amiket telefonnal fotózott és átmásolt a gépre, nem jeleníthetők meg. Úgy értem ezt, h rendesen látni ott a fájlt , a fényképnézegető be is tölti a képet de nagy fekete képernyőt mutat csak. de csak azokkal a fotókkal amik a telóról vannak másolva, másik gépen a fotók jól látszanak, ezért sem értjük. külön program a telefon és gép összehangolására van feltéve (bár azt írták az összekötéshez nem kell) de így sem jó.
Nektek van esetleg valami ötletetek?
köszi előre is
0
0
0
0
csuz-li avatar
galex: Én évente szoktam. De elvileg többet is kibír, attól függően, hogy milyen minőségű a paszta. Viszont évente egyszer illendő akkor is rászánni az időt és energiát egy újrapasztázásra.
imkovacs: Írj négyet. Igazából a játékoknál úgy is az számít, hogy hány szálon dolgozik, függetlenül attól, hogy azt milyen technikával éri el.
0
0
0
0
imkovacs avatar
Hello ! Ha van egy 2 magos HT processzorom ami ugye 4 szálon dolgozik, azt itt a gépemnél 2 vagy 4 magosnak adom meg ? (i3 4360 3.7ghz) Köszi a választ !
0
0
0
0
Galex1995 avatar
Hali, tavaly vettem a proci hűtőmet és ahhoz volt paszta azzal lett ugye megkenve. Na most olyan kérdésem van hogy kb milyen időközönként kell újrapasztázni ezt? 😃
0
0
0
0
Adamhun97 avatar
Egy olyan átalakító max egy 1000-es lehet.
0
0
0
0
cseszka avatar
Akkor átalakitót kell szerezned,nemhiszem h drága,és szinte bármeik számtech üzletben kapni.Ha a pcie slotban bentvan a dedikált vga,automatikusan annak kellene lennie az elsödleges megjelenitönek,ami nálad nem is gond,de igy tiltva van az integrált alaplapi vga.Más megoldás nincs,csak ha veszel egy átalakitó.
0