Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
cseszka avatar
Ok,megvan,és kilöve...😃
0
0
0
0
Manyik75 avatar
a hibernálást kapcsold ki az az ssd-nek nem jó 😀
[LINK]

Itt minden le van írva 😉

https://www.kephost.com/images/2015/06/04/Screenshot_150604102640_OCZ_AGILITY3.png

Az enyém így néz ki 😀
0
0
0
0
cseszka avatar
Luiboy:Köszi szépen,megnyugodtam,ezzel már nekem is jót mutat....
https://www.kephost.com/images/2015/06/04/Screenshot_150604102018_KINGSTON_SV300S37A120G.png
0
0
0
0
Manyik75 avatar
cseszka

Az SSD-t én a kővetkező progival ellenőrzöm:

[LINK]

Az én SSD-m már 2 éves ( 11TB olvasás 14TB írás ) és még mindíg 100/100-as pedig nem kímélem úgy használom mint egy HDD-t 😀
0
0
0
0
ddkk22 avatar
köszönöm szépen 😀
0
0
0
0
Manyik75 avatar
ddkk22

Az alsó tápos házak direkt úgy vannak tervezve, hogy ne a belső melegebb levegőt hanem a kinti "hűvösebb" levegőt szívják be.
Ez azért is jó mert így külön légkeringésük van a ház belső hőmérsékletétől fűglettlenül.
Tehát ha a házad alsó tápos ( amint látom a tiéd az) akkor az az ideális ha ventivel lefelé rakod be.
Egyes modelleknél még porszűrő is van beépítve a táp alá hogy minél kevesebb szennyeződés jusson be ezt érdemes hetente 2 hetente tisztítani.

cseszka kolléga megelőzött 😀
0
0
0
0
cseszka avatar
Szerintem ök csak azért teszik ugy h felfelé nézzen,mert ugy mutatósabb...emigy lefelé nézve hatékonyabb a hütése,mert kintröl huzza be a levegöt,nem pedig a gépházban levö melegebb levegöt.
0
0
0
0
ddkk22 avatar
Hello.
Sok videóban látom, hogy az emberkéknek a táp úgy van betéve, hogy a venti felfelé néz, most akkor melyik a jobb, ha a fenti lefelé néz, vagy ha felfelé?
0
0
0
0
SuperPuma avatar
VGA rövidíthető Video Graphics Adapterként is, szerintem az oké. Bár ha megértik miről van szó, akkor tökmindegy.
Amúgy meg Video Graphics Array Spoiler!
Igen, wikiről másoltam be ezt