Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
roba1996 avatar
cseszka: A tápom alul van és olyan hogy az szivja ki a levegőt a gépből!
0
0
0
0
Bronson avatar
a 12-es ventit oldalról tedd be hátra hogy kifújja a levegőt, azt a 8-ast meg nem is tudom... tedd a hdd alá, másra nem nagyon jó, házat hűteni azzal nem lehet normálisan.
0
0
0
0
cseszka avatar
Annyit tudsz csinálni h az oldalsót megforditod,h kifelé fujja a videokarirol lejövö meleg levegöt,ill ha van hej a hátsó ventit cseréld le egy 12cm ventire.
0
0
0
0
roba1996 avatar
Sziasztok egy ilyen gépházam van SHARKOON Vaya lehet oldalra tenni egy ventit a ház elejére és a hátuljába az lenne a kérdésem ,hogy hogyan helyezzem el a ventiket jelenleg igy néz ki: Elől van egy 12cm ami fúja be a házba a levegőt, oldalt szintén van egy 12cm ami fúja be és hátul van egy 8cm ami szívja ki a levegőt! Az lenne a kérdésem ,hogy hogyan helyezzem el őket ,hogy jó legyen a szellőzés?
0
0
0
0
Subaru avatar
nincs doboza, és esetleg kábele bár azt nem tudom biztosra
0
0
0
0
no avatar
@piero86 köszi a gyors választ! Nagyon maximum 15k-t akarok tápra költeni. Azt hiszem ezt fogom választani: FSP350-60APN (300-asok között nem nagyon van 6 pin-es csati)

@Azenenazjo tudom, ebből majd csak 1-2 hónap múlva lesz vásárlás, forint meg elég rosszul áll, ki tudja mi lesz akkorra. Direkt amd kártyát írtam, mert azok többet esznek, így jelen esetben egy 300 W-os táp elég lesz GTX 750-nek is. De köszi a tippet!

Illetve még egy kérdés: mit jelent az OEM jelzés a tápegységeknél?
0
0
0
0
Subaru avatar
junpet
30ezerért már GTX 750et vehetsz ami erősebb a 250x nél
0
0
0
0
Puffin avatar
300W-os normális táp elég hozzá. Mennyi a keret?
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok! A következő konfigurációt tervezem megvenni és segítséget szeretnék kérni tápegység ügyben.

GIGABYTE GV-R725XOC-2GI
INTEL i3-4170 BOX