Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Bronson avatar
bárcsak nálam 100forintos villanyszámla lenne...
0
0
0
0
no avatar
Hello! Azt szeretném kérdezni , h történt e már valakivel olyan ,hogy 100 ft-os villanyszámlája lett? Mostanában ettől rettegek mer kiderült , hogy nem valami jó tápom van .(sl-500a)
0
0
0
0
Van Helsing 25 avatar
rendben van köszi a segítséget
0
0
0
0
Bronson avatar
1866-ra cseréld, játékok alatt nem fogsz érezni semmilyen különbséget nagyon...
0
0
0
0
Van Helsing 25 avatar
sziasztok

az lene a kérdésem hogy van most a gépemben 1*4gb 1866mhz és 1*4gb 2400mhz ram
amd fx 8350 es cpu van m5a97 evo r2.0 lap ami max 2133 mhz ramot kezel oc cal ha veszek akkora ramokat akkor az megeri vagy inkabb cseréljem le a 2400 ast 1866 ra vagy mind2öt cserléljem le 2133 masra?

nemtom megéri e
0
0
0
0
Bronson avatar
egy jobb 400-as is elég lesz szerintem, szóval minél előbb, annál jobb...
0
0
0
0
Yezi_ avatar
Értem. Ez ugye olyan 80W körül fogyaszt. Akkor elvileg egy GTX 650-et még bírnia kellene, igaz? Tápot az tervezek majd venni, de akkor már valami minőségi 500W-osat mert jövőre úgy is több mindent lesz véve.
0
0
0
0
Bronson avatar
deakzsolt2001: hát, vagy-vagy... nem fogyaszt sokat az a vga el kéne hogy brja, de ha teheted vegyél valami komolyabb tápot... hardveraprón vannak 350-es chieftek tápok 2500forint körül, az nem egy nagy összeg...
0
0
0
0
no avatar
csuz-li: THX! Eddig 1x-2x frissítettem a biost, de azóta jött még ki újabb igen 😀 Ha netán összejönne a váltás, ha nem csapnak be és tényleg lesz maszek 😃 Munkán függ most. Nah szóval, ha tényleg váltok 8350-re, akkor melléje mostani lapom helyére egy evos kiadás jönne, mivel haverom Asrockja FX alatt megáll támogatásban. Neki is kellene váltás, ha megveszi az FX-m 😉Pár héten minden kiderül vagy bukik 😃
0
0
0
0
Yezi_ avatar