Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Bronson avatar
hát töröld a cookie-kat meg a gyorsítótárat...
0
0
0
0
Yezi_ avatar
https://kepfeltoltes.hu/150727/33580181Screenshot_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Tudna valaki segíteni? 😠

Mozilla Firefox
0
0
0
0
no avatar
Köszönöm. Nem kerreg amúgy. Thx all.
0
0
0
0
gibdj avatar
Csak ne a legolcsóbb pasztát vedd. S ne kenj fel túl sokat, az se jó.

Egyébként attól is függ, hogy mi okozza a hangosságot. Szélzaj, vagy valami kerregés. Ha nem segítene a pasztázás, akkor lehet, hogy csak egy új venti kell a hűtődre.
0
0
0
0
no avatar
Ja régi. Alacsonyon nem hangos 😃 Szerintem írtam de tudok róla hogy nem egyértelmű a megfogalmazásom általában. Akkor megcsinálom én magam,köcce arcok.
0
0
0
0
Puffin avatar
Ha meg a venti régi rajt már akkor érdemes cserélni!
0
0
0
0
Bronson avatar
de alacsonyabb fordulaton is zajos ezek szerint, nem írtad le egyértelműen... amúgy ha van kidobni való pénzed, vidd el mesterhez, nem nagy kunszt levenni a hűtőt és újrapasztázni... youtube-on kismillió oktatóvideó van róla, lépésről-lépésre, 10perc az egész...
0
0
0
0
no avatar
Igazából az a baj hogy nem mehet 100%-on mert hangos. Írtam hogy nem a hőfokkal van gond. Maga a venti rég volt kitakarítva,jövő 7en elviszem valami szerelöhőz csinálja meg és pasztázza újra. THX a segítséget.
0
0
0
0
Bronson avatar
de ha alacsonyabb fordulatszámon max 55-ig megy, és nem is hangos, akkor mi a problémád...? ha régen volt takarítva, akkor meg ess neki mindenképp.
0
0
0
0
BenjaminHun avatar
robinxd : Köszi a segítséget! :)
0
0
0
0
no avatar
Nem valami arctic cooler lehet valami jobb félét vettem rá anno.
0
0
0
0
winrar avatar
Gyári AMD hűtőd van?
0
0
0
0
no avatar
Aha ezek ha levettem. 100%ban nem hajtom a hütöt mert kurva hangos. És ha átpasztáztatom? Segít?
0
0
0
0
Bronson avatar