Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
visor261 avatar
pcx-ről lett lerendelve most jött meg szét se szedtem meg semmi most raktam fel rá a win8 is és amikor a hwinfo 60C° fokot mutat úgy hogy telepítgettem az illesztőket az eléggé meglepett... valaki rendelt már pcxről? (én is újrapasztáztatáson gondolkodom)
de nem lehet ilyen esetekben visszaküldeni hogy nézzék már meg hogy alapjáraton melegszik az egész...
0
0
0
0
Bronson avatar
ha egy házban nincs jó szellőzés a gyári hűtő elvérzik. nekem levett oldallappal a húzott phenomx3-at csak akkora zaj mellett tudta normális hőfokon tartani a rézmagos amd hűtő (amik fx-hez is járnak) hogy le kellett cserélnem... elég a gyári hűtő, ha nem zavar hogy egy porszívó van melletted játék közben...
0
0
0
0
csuz-li avatar
Meleg szoba és gyári hűtő nálam is van, de melegedés nincs. Marad a ház, paszta és összeszerelés, mint problémaforrás. (Továbbra sem értem, miért hiszik sokan, hogy nem elég egy processzorhoz a gyári hűtés...)
0
0
0
0
Bronson avatar
házadban vannak ventik? mennyi és milyen beállítással? cpu hűtő gyári? mennyi paszta van rajta? rendesen fel van rakva a hűtő?
0
0
0
0
visor261 avatar
másik gépemen ilyenkor 30+C° ugyan olyan konfiggal egyedül a gép ház és a vga különbözik...
0
0
0
0
Puffin avatar
robinho89: Nekem akkor van ilyen jelenség amikor a kormány is rá van dugva a gépre. Amint lehúzom megszűnik a probléma.
0
0
0
0
Bronson avatar
meleg szoba, rosszul szellőző ház+fx proci gyári hűtővel... (feltételezem...)
0
0
0
0
visor261 avatar
hali most lett véve gép és ha paint-et megnyitom akkor felmegy a proci 50+c°-re mi lehet vele?
0
0
0
0
csuz-li avatar