Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Bronson avatar
innen tudsz másik biost leszedni, kérdés, nem e már ez a legfrissebb van rajta... meg elég fapados lap (nem is hallottam még erről a gyártóról, szerintem csak simán nem támogatja...)

[url]http://www.ecs.com.tw/website2008/Product/Product_Detail.aspx?CategoryID=1&DetailID=822&DetailName=Feature&MenuID=24&LanID=0[/url]
0
0
0
0
Kenzo avatar
Hol tudom frissiteni? 😃 nem lesz valami gond később ,hogy frissitettem?
0
0
0
0
csuz-li avatar
Kenzo: próbálj meg egy BIOS frissítést. Ha az sem segít, akkor keríteni kell egy megfelelő alaplapot, bár nem tudom, megérné-e.
0
0
0
0
Kenzo avatar
Olyan proceszor dolgozik a gépembe ami nincs a listán,eszközöknél meglehet nézni 😃 egyik mag 3,00 ghz-n dolgozik a másik pedig csak 2.39-en,*** tudja mit tegyek.Itt a lista amit elbirna,6700 as dual,nekem pedig E8400-as dolgozik benne 😃 mit tegyek?

http://www.cpu-upgrade.com/mb-ECS/P4M900T-M2(V1.0).html
0
0
0
0
Zoli73 avatar
Kenzo:Elvileg nem tudsz más foglalatú procit bele rakni mert más a lábkiosztása.
0
0
0
0
Bronson avatar
nem ajánlott olyat beletenni ami nincs a listán, sokszor nem is megoldható... konkrétan miről van szó?
0
0
0
0
Kenzo avatar
Van egy lista hogy alaplap milyen procikat támogat,és valaki rak bele olyat ami nincs a listán akkor működhet attól? rossz/jó dolog róla.Segitség kellen. 😀
0
0
0
0
csuz-li avatar
terepmintaHun. Persze. A gyereknél 260 van mellette, ami erősebb és ott sincs CPU limit.
0
0
0
0
csuz-li avatar