Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
TerrorDom avatar
Az a baj, hogy nem tudom. De eddig felsem tűnt, hogy olyan.
0
0
0
0
winrar avatar
Gyárilag külön volt az az 1 vezeték?
0
0
0
0
TerrorDom avatar
Nincs rajta üres lyuk. Inkább veszek újat...
0
0
0
0
winrar avatar
Az valóban nem normális, ha kivan csúszva (nálam a molex to SATA átalakítómnál hajlamos kicsusszanni a +12V-os vezeték).
Ezt rakd vissza a helyére (ha tudod). Nem valószínű, hogy gond lenne, max annyi, hogy a többi sárgán több áram fog menni, mivel hiányzik egy. Ez szélsőséges esetben okozhatja azt, hogy megolvad a vezeték.
0
0
0
0
TerrorDom avatar
Köszönöm szépen a válaszokat!
https://kepfeltoltes.hu/view/151015/2015-10-15_18.19.37_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttps://kepfeltoltes.hu/view/151015/2015-10-15_18.16.06_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Szedtem szét a gépet és ez ütötte ki a szememet. Szerintem ez nem normális. Egy kábeldarab ott volt magának, annak a végét szigetelőszalaggal beragasztottam. A másik meg visszavan fordítva. Ettől lehet baja a VGA-nak? Ezt meglehet csinálni vagy vegyek inkább újat? Az első képen bevannak jelölve.
0
0
0
0
winrar avatar
TerrorDom: PCI-Express tápkábel
0
0
0
0
TerrorDom avatar
Üdv!
Hogy hívják azt a kábelt ami a videókártyába megy bele? Nekem sárga és fekete.
0
0
0
0
levi1998 avatar
Van egy Razer Naga Molten Special Editionom, el szeretném adni, de fogalmam sincs, hogy mennyit ér. Vki tudna segíteni abban, hogy mennyiért tudnám eladni ahsználtan?
0
0
0
0
SZIGO avatar
KTM520 direct-x gondokat jelent.
0
0
0
0
KTM520 avatar
Armored Warfare 1-2 csata után kivág ezzel az üzenettel dxgi_error_device_removed!Valaki tudja a megoldást a problémára?Előre is köszönöm.
0
0
0
0
Puffin avatar
Hunor95: én a vezeték nélkülit venném. Kényelmesebb. Nekem is van belőle 2db
0
0
0
0
MartiniHenry avatar