Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Puffin avatar
nono79: hogy gondolod? Van egy-két olyan játék ami még támogatja a LAN-t, routeren keresztül.
Fifával akkor tudtok ketten játszani 2 külön gépen, ha megvan 2db eredeti.

Milyen játékokat akartok játszani? Írj konkrét példát!
0
0
0
0
no avatar
Üdv!
Olyan kérdésem lenne, hogy az megoldható-e, hogy két külön laptopon játszunk egy játékkal? (pl.: FIFA). Esetleg egy UTP kábellel ez megoldható?
0
0
0
0
Yodadeejay avatar
q6600 processzor, tuning nélkül hány szzalékban tud kihajtani egy hd6970 2gb vga-t?
0
0
0
0
no avatar
Köszi a gyors választ! 😆
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!
Corsair 4GB DDR3 1600MHZ CMV4GX3M1A1600C11 ez menne Dual Channelben ha kettőt vennék belőle?
0
0
0
0
Yezi_ avatar
KRZT963: Inkább ezt vedd [LINK]
0
0
0
0
Bronson avatar
Kenzo : annyiért még véletlenül sem vegyetek újat...
0
0
0
0
KRZT963 avatar
Szerintetek ez jó?

[LINK]
0
0
0
0
Kenzo avatar
Nem az sajnos 😃 7730,kupujemról lehet meglesz véve 😃
0
0
0
0
Kenzo avatar
Nállunk van az orionba 9,490 dinért 😃 vadi újj 😃
0
0
0
0
Bronson avatar
Kenzo : mennyi dinárt szántok rá? kupujem prodajemon van vadi új sapphire HD7850 2gb 10ezerért, az jó választás! újat nálunk nem érdemes venni!
0
0
0
0
Kenzo avatar
Jobban mondva újjat szeretne venni,neki megfelel az is 😀
0
0
0
0
Yezi_ avatar
Használtba nem gondolkodott még? Jóval erősebb kártyát is tudna venni. Mondjuk egy garanciális HD7770/R7 250X vagy GTX 650 (Ti).
0
0
0
0
Kenzo avatar
Felénk mondjuk dinár megy,mivel szerbiai a haverom meg én is 😃 24 ezer FT ,átszámolva
0
0
0
0
Yezi_ avatar
HD7730 DDR5

Mennyiért venné?
0
0
0
0
Kenzo avatar
Helló,egy kérdésem lenne,haverom kinézett két videókártyát magának,annyit szeretnék melyik a jobb,esetleg valami vélemény? melyik az erőssebb?
AMD radeon HD 7730, 2 GB ,128 B ,GDDR5
vagy: Geforce GT 730 gigabyte 2 gb ,128B, DDR3
0
0
0