Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Gabor A pek avatar
Azt nem szabad használni ?
0
0
0
0
winrar avatar
Rapid módot kapcsold ki és úgy mérd le Crystal Disk Mark-al.
0
0
0
0
Bronson avatar
Mérd le mással is! mondjuk crystal discmark
0
0
0
0
Gabor A pek avatar
A rapid mód lett bekapcsolva azóta "megy" így , előtte reálisabb értékeket kaptam.
0
0
0
0
Krissz avatar
Hátsz sztem azok. Én sztem nemigazán lehet megmondani hogy mennyire fogja hosszútávon bírni, lehet gyári hibás és mondjuk bír egy honapot. Meg függ az írás olvasást mértékétől is.
Csaknem hazudik a Samsunghoz készült program 😀
0
0
0
0
Puffin avatar
Az a dolga hogy bírja. Ha meg nem akkor garancia.
0
0
0
0
Gabor A pek avatar
Kérdezném ezek az eredmények hihetők ? nekem soknak tűnik , bírni fogja az ssd hosszú távon ?
https://kepfeltoltes.hu/151107/Ssd_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
0
0
0
0
Zoli73 avatar
Krissz:Teljesen igazad van én is ezt az elvet vallom! 😀
0
0
0
0
Krissz avatar
Tápra meg alaplapra miért nem fordítanak pénzt az emberek?
Jó kis procikhoz pl, ratyi tápot, vagy alaplapot beraknak. Pedig mindkettő fontos hiába sporolsz ha aztán meg helloszia szép proci, jó proci.
0
0
0
0
winrar avatar
Legalább valami minőségi FSP vagy egyéb tápot.
0
0
0
0
xymano avatar
Egy kínai vacak eddig egy core 2 duoval használltam
Mellette 2gd gt610
4gb ram
320 gb hdd
A házban + 1 nagy venti
A proci hűtö meg valami nagy dög
Ma vesz asszony tápot èn sajna ma dolgozok remèlem tènyleg az a baj majd este kiderül
0
0
0
0
Kehbya avatar
Nem kellene szóval csak furcsán nézek a dolgokra.... de majd majd...
0
0
0
0
Zoli73 avatar
Kehbya:Na ezen nem is nagyon csodálkozok!😃
0
0
0
0
Bronson avatar
Nem kellett volna az egeret is tuningolni... 😊
0
0
0
0
Kehbya avatar
Múltkor teszteltem, hogy mit bír a gépem OC alatt, 2x lekapcsolt a tápom.... 1200-as minőségiről beszélünk. 😆