Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Halamadrid0827 avatar
Kösz, egyik havernak kell a lap. Igen itthon lenne vásárolva. 😀
0
0
0
0
Bronson avatar
Szerintem ez megtenné! Amúgy ha nálunk veszed, akkor ezt a boltot ajánlom, legolcsóbb, legkorrektebb! 😉

[url]http://www.emmi.rs/mati%C4%8Dne-plo%C4%8De-(mb)-mb-lga1150-z97-msi-z97-pc-mate.11.html?productId=42252[/url]
0
0
0
0
Halamadrid0827 avatar
i5-4670K 3.4GHz 6MB LGA1150 cpu-hoz kellene 100 eu körüli deszka, milyent ajánlanátok?
0
0
0
0
toxicity avatar
ÉS ha ott lesz benne tegyük fel 2 4GB-os memóriamodul, akkor úgy már jó lenne?
0
0
0
0
Bronson avatar
az csak ami a processzorba van integrálva! igazából amíg nincs benne még egy 4gb-os modul, nem is használható ki a teljes kapacitása, ha dual chanell-ben megy majd a két modul, akkor lesz igazán előnye az apu-nak.
0
0
0
0
toxicity avatar
akkor milyen vga-t tartalmaz?
0
0
0
0
csuz-li avatar
toxicity: Ha 2133Mhz-es jó képességű, alacsony késleltetésű memóriát teszel a lapba párban, akkor sima HD felbontás mellett, egész élvezhető eredményt fogsz kapni.
0
0
0
0
toxicity avatar
hát ebből nem tudom melyik adat lesz:
[url]http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Uj_4_Magos_GTA5_Gamer_Szamitogep__4X4_2Ghz_4096DDR3_320GB_AMD7660_2GB_32777421.htm?q=sz%E1m%EDt%F3g%E9p%20gamer&sp=1&o=2&ca=1_a&w=3[/url]
0
0
0
0
Bronson avatar
nem az apu, hanem a dedikált...
0
0
0
0
toxicity avatar
Az apu-hoz a vga: AMD Radeon HD7660HM/2048DDR3-HDMI DX11 (APU)
0
0
0
0
Bronson avatar
milyen az vga pontosan? Ha van dedikált, vagy lesz fejlesztve, akkor felesleges...
0
0
0
0
toxicity avatar
Bronson: 8 GB Kingston HyperX Ram + 2 GB DDR3 128 vidikari ?
0
0
0
0
Bronson avatar
ha van mellette egy nagy órajelű dual chanell memória kombó, akkor kompromisszumokkal, de olcsón lehet kihozni egy gépet, amivel játszani is lehet!
0
0
0
0
toxicity avatar