Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
ddkk22 avatar
Szerintem is az egyik legjobb vételű proci jelenleg a piacon.

Arra gondoltam, hogy minden évben, ahogy engedi a pénztálca, ugrok 1-2generációt, és csak is 7re. Szerintem jövő ilyenkorra, már a i7 4770-4790 50-60ezer között lesz, és akkor csere lesz rá.
0
0
0
0
Dani46 avatar

Azért a jó öreg 2600k még mindig ottvan,sztem még mostis a legjobb ár érték arányú i7!Valószínű kisebb felbontáson gyengébb lenne,de az meg kit érdekel?Jó procit vettél dd,mind1 hogy nem k-s,ha kevés alapon,kevés tuningolva is,de az nem mostanában lesz!
0
0
0
0
Zoli73 avatar
És ez egy régi I7 gondolj bele hogy egy mostani I7 mit tenne azzal a VGA-val! 😀
0
0
0
0
Dani46 avatar
ddkk i7 power ennyi 😃
0
0
0
0
ddkk22 avatar
Egy kis tapasztalatot szeretnék írni.

Ma lett üzembe helyezve a i7 2600-as proci, egy fx 8320-at váltott.
Eddig még csak a GTA 5-el próbáltam, de ott is átlagosan 10-15fps növekedés volt a r9 290 mellett.
Nem beszélve a minimum fps-ről, az fx-el volt hogy 25fps-re is lement, az i7-el a legalacsonyabb 32fps volt. Természetes ugyan azokon a beállításokon.
0
0
0
0
19ati93 avatar
Az élettartam garancia lesz igen 😆
0
0
0
0
GaboC avatar
Van egy 2x2Gb memóriám, amit szeretnék eladni. A garancialapra az van írva, hogy 999hónapra (elvileg élettartam) érvényes a garancia. Valóban eddig érvényes, vagy csak míg forgalmazzák és ilyen marketing bullshit?
Spoiler!
2014 elején még 14k volt, most meg... 😆
0
0
0
0
Halamadrid0827 avatar
Kösz, egyik havernak kell a lap. Igen itthon lenne vásárolva. 😀
0
0
0
0
Bronson avatar
Szerintem ez megtenné! Amúgy ha nálunk veszed, akkor ezt a boltot ajánlom, legolcsóbb, legkorrektebb! 😉

[url]http://www.emmi.rs/mati%C4%8Dne-plo%C4%8De-(mb)-mb-lga1150-z97-msi-z97-pc-mate.11.html?productId=42252[/url]
0
0
0
0
Halamadrid0827 avatar