Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
alpyka2 avatar
Helló. Az lenne a kérdésem hogy ha felhúzom a procim, az milyen kockázatokkal jár?
Ha egyáltalán jár.😆
0
0
0
0
Krissz avatar
Akkor tehát pénz kérdése, ha kevesebbet sikerul gyűjteni akkor 750ti ha tobb akkormeg 960?
Többi cucc akkor ezekszerint jó. Tudnátok esetleg linkelni?
Köszönöm szépen mindenkinek!

htcevo:
Igen, olyasmit.
Teszelési lehetőségek:
táp: nemhiszem hogy ezlenne a hiba, ha nem hallasz ilyen cirregő hangot, vagy nemindul ujra random akkor ezt kizárnám.
Háttértár: HD Sentinelel megnézheted az állapotát a hdd nek, ssd re nemtok hirtelen mit, de ez is lehet a gond forrássa ha fut rendszer az ssd rol vagy van e egyáltalán.
RAM: itt csak cserélgetni lehet a slotok között a modult
Lap: nemhiszem.
0
0
0
0
no avatar
vizsgálat alatt mit értetek? Próbáljak meg mindent lekötni,és utánna újbol bekötni mindent?
0
0
0
0
SuperPuma avatar
Egy próbát mindenképp megér.
Szerintem hardver hiba lesz. Lap, procc és táp amit jobban megvizsgálnék.
0
0
0
0
Zoli73 avatar
htcevo3d: Bios frissítéssel próbálkoztál? Lehet hogy helyre tenne egy két dolgot. Csak egy kósza ötlet.
0
0
0
0
no avatar
az nem lehetséges,mivel tegnap raktam újra a rendszert. Már arra is gondoltam,hogy valami program nem tetszik neki vagy én nem tudom
0
0
0
0
no avatar
hali, srácok, ha paypal onlinera regisztrálok, kapok 5 dollárt vagy eurót kezdésként?
0
0
0
0
no avatar
Az én problémámra senki sem tudja a megoldást? Valami nagy baj lehet akkor már vele,ha a neten sem tudják,szerelő sem tudja és én sem
0
0
0
0
Kenzo avatar
Helló,egy gondom lenne ,valahogy utóbbi időben valamiért nagyon lassan tölti be youtubon a videókat,valakinek nincs ezzel problémája? Hogy mi lehet a gond,régebben meg egy kettő betölötte,és nagyon idegesit h ilyen lassú szar 😃 úgy chrome úgy mozilla ( win 10-em van ha segit valamit)
0
0
0