Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
NamelessOne avatar
Igen a 8800gt maradna mellette és a fejleszthetőség is egész jó érv. Hát nem tudom majd meglátom mennyi pénzem lesz lehet a végén még használtan lesz i3-om 😜
0
0
0
0
Bronson avatar
gondolom a jelenlegi 8800gt menne mellé... vagy?
0
0
0
0
Subaru avatar
GamerLaci
azt ne felejtsd el, hogy a 860k-ba nincs integrált vga, tehát valami kellene mellé addig
0
0
0
0
Bronson avatar
ez egyenlőre jó lenne, csak nem tudnád a továbbiakban fejleszteni...
0
0
0
0
NamelessOne avatar
És ha esetleg egy ilyen procit vennék:
https://www.pcx.hu/termek/amd-athlon-ii-x4-860k-processzor-46912
Egy ilyen lappal:
https://www.pcx.hu/termek/gigabyte-ga-f2a88xm-ds2-alaplap-63748
Meg emellé 8gb Kingston RAM-ot 1866Mhz-n? Majd később ezek mellé a GTX 950? Elég lenne ez is? Mert így olcsóbban kijönnék 😃
0
0
0
0
csuz-li avatar
GamerLaci: Az Intel az utóbbi időben igen ráfeküdt ám a processzorba integrált videovezérlőre (IGP), mert nagyon le volt maradva az AMD-től és ez részben presztízskérdéssé vált náluk. Tényleg komoly előrelépést tettek. Rendesen dolgozzák lefelé az elmaradást az AMD-hez képest. Az utóbbi pár generációs i3-i5-i7, már egész jó ebből a szempontból is. Például jelenleg úgy néz ki, hogy a játékokhoz kitalált dx12-t is jobban támogatja az Intel IGP, mint az Nvidia. Persze azért egy IGP sosem lesz arra képes, mint egy különálló VGA...
0
0
0
0
NamelessOne avatar
Én is meglepődtem azon hogy jobb lenne 😀 remélem sikerül megvennem a processzort a körítéssel együtt aztán később egy 950-et mellé 😃
0
0
0
0
csuz-li avatar
Én is az Integráltra szavazok. Az előző gépem első kártyája egy 8800Gt volt. Egy idő után nem lehetett vele játszani, olyannyira, hogy az ingyen kapott 210-es is előrelépés volt...
0
0
0
0
Yezi_ avatar