Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
csuz-li avatar
Én is az Integráltra szavazok. Az előző gépem első kártyája egy 8800Gt volt. Egy idő után nem lehetett vele játszani, olyannyira, hogy az ingyen kapott 210-es is előrelépés volt...
0
0
0
0
Yezi_ avatar
Annyira nem lehet rossz az az integrált, 720p-ben (videók alapján) a GTA 5 is elfut rajta 30FPS körül.
De nem is játékokra lett az kitalálva.
0
0
0
0
NamelessOne avatar
A 8800Gt jobb lenne? 😲 bár lehet jobb de sajnos csak DirectX 10-et támogat 😞
0
0
0
0
Silent Rain avatar
GamerLaci
ÉS mi lenne ha az uj gépbe addig beletennéd a jelenlegi videó-karid?
Amíg nem jön össze a pénz az új kártyára szerintem simán elvagy vele és gyorsabb mint az integrált.
0
0
0
0
NamelessOne avatar
Hát nem tudom ki kellene vele húzni egy ideig míg nem lesz meg a vidikari ára 😞
0
0
0
0
RIbeni avatar
GamerLaci: A játékok többsége el fog futni vele 15-20-25 FPS-el alacsonyabb felbontáson, komolyabb kompromisszumokkal, de többet ne várj... Persze azért egy GTA V is megy vele, csak nagyon alacsony lesz az FPS-ed, ami a feeling rovására megy majd...
0
0
0
0
NamelessOne avatar
Sziasztok!
Lenne tervemben egy kis géptuning úgy az év vége felé 😃 Először is csek ennyit vennék a mostaniak helyett:
RAM:
https://www.pcx.hu/termek/kingston-8gb-ddr4-2133mhz-hyperx-fruy-black-hx421c14fbk2-8-mem-ria-755617
Alaplap:
https://www.pcx.hu/termek/asrock-b150m-hdv-alaplap-920920
Proci:
https://www.pcx.hu/termek/intel-core-i3-6100-processzor-952755
Meg ezek mellé még majd valamilyen tápot 😃 És az lenne a kérdésem hogy eleinte az IGP-vel játszanák tavalyi game-ekkel megbírkózna valahogy 1366x768-ban?
Később vennék mellé egy ilyet:
https://www.pcx.hu/termek/asus-gtx950-2gb-ddr5-strix-gtx950-dc2oc-2gd5-gaming-videok-rtya-74628
Szerintetek jók lennének így a terveim?
0
0
0
0
csuz-li avatar