Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
BenjaminHun avatar
Mennyiért tudnám el adni? Asus Radeon R9 280 DirectCU II TOP 3 GB Még van fél év garancia.
0
0
0
0
philips20 avatar
kb egy hete kaptam egy szoftver frissítést a tv m re, (és a kártyára is).
Nos azóta észre vettem hogy az eddigi maximum FullHD helyett már fel tudom rakni a felbontást 2715x1575-re, asztalon, és minden játékban is, eddig nem engedte, valaki tapasztalt mostanában ilyet ?

gondolom nem a tv frissítés miatt van ez😀 de hátha vannak még csodák 😉
0
0
0
0
Bronson avatar
mennyiért vennéd és mit raknál bele? Nem egy nagy durranás, max ilyen netezős gépet építenék bele, arra tökéletes...
0
0
0
0
themagichungarian avatar
Sziasztok! 😀
https://www.asus.com/Chassis/TA8G/specifications/
Erről a gépházról mi a véleményetek?
0
0
0
0
Funes avatar
Nem igaz, csak egy update kell az ms oldaláról és megy 8.1-el és win 7-el is.
0
0
0
0
Adam996 avatar
Sziasztok!

Van valaki itt aki PC-hez Xbox One kontrollert használ? Igaz hogy csak Windows 10-el kompatibilis a vezeték nélküli Xbox One kontroller?
0
0
0
0
csuz-li avatar
Kinya15: Azért, ha egy HDD-n elkezdődnek a szektorhibák, akkor érdemes már újat venni, mivel ez sok esetben egy öngerjesztő folyamat első lépései. A hibák exponenciálisan kezdenek el nőni egy idő után. Sokáig egy-egy százalékkal csökken csak a HDD "élete", azután elkezd egyre gyorsuló ütemben bezuhanni.
0
0
0
0
szucsy3 avatar
Krinya15,

Amíg azt írja a kondícióra, hogy "kiváló", addig semmilyen komoly problémája nincs annak a winyónak! 😀
Valószínűleg kisebb problémákat talált "önteszt" alatt, amiket javított is, ezért írja rá, hogy hibátlan!
0
0
0
0
Krinya15 avatar
Sziasztok!