Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
BenjaminHun avatar
Bronson: Köszönöm szépen! Sikerült!
0
0
0
0
Bronson avatar
driver sweeper nevű progi kipucol mindent! 😉
0
0
0
0
BenjaminHun avatar
Hogy tudok törölni minden minden Nvidia illesztőprogramot? nvidia experiencet nem lehet valamiért megnyitni! Csak kiteszi a tálcára
0
0
0
0
reszler112233 avatar
Köszönöm a gyors választ.Ahogy sejtettem is nincs különbség köztük, csak árban.
0
0
0
0
csuz-li avatar
Semmi különbség. Az USB (2.0) egy sima 4 eres madzag. Kettő az áramnak, kettő az adatnak. Emiatt lehet egyébként USB kábelt "hosszabbítani" ethernet kábel segítségével... Annyi szokott lenni, hogy néhányon van egy zavarszűrő is, általában azért, mert nem árnyékolt (vékony).
0
0
0
0
reszler112233 avatar
Lenne egy kérdésem USB kábelekkel kapcsolatban.
Szóval mi különbség egy nyomtató USB A-B kábele és egy sima USB A-B kábel között?
Mindkettő egyik vége A a másik meg B, így nem értem mi a különbség köztük.Mondjuk nekem egy külső HDD-t kéne hogy összekössem a gépemmel.
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
Van amelyik nem ad srmmit csak pofaznak h miert nincs 😂
0
0
0
0
csuz-li avatar
Szili: A kérdőjeles mondatot nem tudtam dekódolni a sok elütés miatt... 😜
Azt nem tudom, hogy mit ad a digi, mert olyannal még élőben nem találkoztam. Az biztos, hogy nem ADSL, mert annak a technikai korlátja a töredéke annak, mint amit lehet tőlük venni. Az ilyen szolgáltatók általában adnak routert is, meg mindent, ami a használathoz kell, szóval elvileg csak hálókártyát kell venned. A leírásodból azt hittem, hogy nem adnak ahhoz semmit. (Mondjuk néhány szolgáltató elég gagyi cuccot ad a net mellé és kénytelen az ember betenni egy saját routert.)
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
Értem. Am az ilysn nagy net coax onjon nem ? Ketlem h ADSL lenne. De akk modemet legalabb csak adnak 😆
0
0
0
0
csuz-li avatar