Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
NamelessOne avatar
Szevasztok! 😃
Olyan problémával állok szemben hogy szeretném bővíteni a RAM mennyiséget a gépemben de sajna csak 2 foglalat van a lapomon (profilomon pontos típusok vannak) Arra gondoltam hogy veszek egy 4gb-s modult a mostani egyik 2gb-s modul helyett, de a gyártó az órajel és a mennyiség nem egyezne valószínűleg (jelenleg 2x2gb Nanya DDR2-800-as modul ketyeg az Aida szerint 400Mhz-n) Azt is láttam sok helyen hogy a 4gb-s modulok "Csak AMD-s rendszerekhez" vannak. Szóval én nem is tudok rakni a lapba 4gb-s modult mert Inteles? Valami ötlet hogyan tudnám bővíteni?
Előre is köszi! 😃
0
0
0
0
Puffin avatar
Nekem 340 nap működési idő alatt 4TB-ot ír.
0
0
0
0
showtekk avatar
Minden frissítés megvolt már, háttérben se megy semmi, mai nap folyamán normalizálódott is a helyzet ahogy most megnéztem, eddig nincs gond, 3 gigát ment csak feljebb. Amúgy ami engem konkrétan zavart az az, hogy Battlefront közbe akár tényleg 20gb fölött is írt az SSD-re és nem játszottam vele olyan sokat ugye, ez pedig nem frissítés vagy egyéb dolog miatt történik.. De igazából, ahogy utána néztem a dolgoknak meg beállítgattam mindent úgy tűnik, hogy rendbe lesz minden, csak ez a battlefrontos dolog eléggé szíven ütött így elsőre

Dani46: SSD teszt programok nem futnak amikkel mennének a gigák, a HD Sentinel van fent illetve a Samsung Magician és ennyi. Az első nap futattam le egy tesztet, hogy lássam hozza e az SSD a megfelelő írás/olvasás stb értékeket, azokkal is minden rendben van.
0
0
0
0
Dani46 avatar
Meg ne futtass ssd teszt programokat,nézd meg megy e a normál sebességén és ennyi,mert azzal is mennek csak a gigák!
0
0
0
0
Bronson avatar
nem lehet hogy a friss windows miatt van, a frissítések mennek a háttérben...?
0
0
0
0
showtekk avatar