Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
roberto888 avatar
Tedd fel újra a hangkártyád driver-ét!
0
0
0
0
thug85 avatar
Blackwell írta:
Hello,
1 kerdesem lenne, mitol fugg a videokartya, hogy AGP vagy PCIE? A procitol?

Az AGP és PCIE a csatolófelületre utal. A processzorhoz nincs köze. Alaplaptól függ, hogy milyet tudsz beletenni. Az AGP a régebbi, ha most készülsz vásárolni akkor azt már nem ajánlom.
0
0
0
0
thug85 avatar
Nem tudom milyen oprendszert használsz, de ha lehetőséged van rá próbáld ki a Windows 7-et. Az húz magának mindenhez drivert, nagy valószínűséggel a VGA-hoz is fog találni. Ha az általad letöltött driverek közül egyik sem működik, akkor egyéb lehetőség nem jut eszembe.
0
0
0
0
Darts avatar
Nruhtas írta:
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!

Üdv mindenkienk!

Nekem elég nyomi gépem van minden integrált rajta ujra lett telepítve és költözés közbe eltünt a driver cd amit hozá kaptam neten mindent meg tudam szerezni hozá kivéve vga videóvezérlő-t :S azt ajánloták nekem hogyha integrált a videókártyám akkor olvasam le az alaplapról hogy milyen típus le is olvastam asrock conroe 1333-d667 nos hát ezzel az infóval beírtam google-be hogy asrock conroe 1333-d667 vga driver download sok mindent kidobott de egyiksem müködik :S

A válaszokat előre is thx Gősi László
0
0
0
0
ceni98 avatar
hát ha nagyon felhúzod ki ég a proci
0
0
0
0
Mr4r0n avatar
Ha a processzoromnak a húzás után több lesz az fsp-je mint amit az alaplap támogat akkor lesz valami baj ? 😜
(nem fps hanem fsp ! nem mindegy...😉 )
0
0
0
0
Bewy avatar
lenne még egy olyan hogy néztem a méreteit a monitornak és a számítógépasztalba úgy tudom berakni hogy a monitor két vége mellett egyből lesz egy-egy alumínium cső(kitudom szedni ha kell) és ez zavarja majd a monitort vagy annyira nem lenne vele gond?
0
0
0
0
thug85 avatar