Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
sagesz93 avatar
thug85 írta:
Kmisi99 írta:
thug85 írta:
3.1.0-ás Fraps-ot használok.
Amikor elkezdek videót felvenni, nagyon elkezd akadni a kép. Van valami beállítási lehetőség vagy trükk, hogy ez megszűnjön, vagy nyugodjak bele?
Gondolom a játék full hdban van. És ez a gond ha bele gondolosz hogy full hd minőségű videót kell felvennie ahhoz egy átlag hdd nem nagyon elég hogy akadás mentesen vegye fel vedd lentebb a játék felbontását.

Erre egyedül is rájöttem, de azért kösz!😀
Szerettem volna minél nagyobb felbontású videót csinálni, és mivel a fraps-ban nem vagyok otthon, reméltem van valami megoldás erre! De ezek szerint nincs!

Van rá, egy atomerős gép....😢
0
0
0
0
super88 avatar
a modern warfare 2 nevű játékban
van egy olyan hogy your router nat type : strict
ezt nekem valahogy on-ba kéne kapcsolni, de ugye ezt a nem játékban kell hanem valahol ... nem vágja valaki ezeket a net beállításokat ?
0
0
0
0
gara66 avatar
oks, megpróbálkozok vele, majd írom h mivolt😜
0
0
0
0
gara66 avatar
oks, és a régi gépből meg csak húzzam ki a lapról??
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Mivel 40gb os gondolom ide csatlakozós. Szóval egy ide kábel kell amit az alaplaphoz általában adnak. Csak berakod bekötöd és kész.
0
0
0
0
gara66 avatar
ha van egy 40gigás vinyó egy másik gépbe, mit kell ahhoz csinűlni h átkerüljön a mostani gépembe??kell hozzá vmi eszköz v vmi??v a vinyó típusa v alaplap??help😉
0
0
0
0
Szilvexter avatar
valaki tudna segíteni abban hogy hogyan kell az NFS Most Wanteddel neten játszani?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Szerintem már a hd minőségű videó is tökéletesen elég
0
0
0
0
thug85 avatar
Kmisi99 írta:
thug85 írta:
Amikor elkezdek videót felvenni, nagyon elkezd akadni a kép. Van valami beállítási lehetőség vagy trükk, hogy ez megszűnjön, vagy nyugodjak bele?