Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Feki1991 avatar
gyenesmartin írta:
Az a problémám, hogy a windows live messengert nemhajlandó felrakni a gépem.Mit csinálljak?

Nekem is volt ilyen problémám! 😕..[LINK] - innen próbáltad?
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Az a problémám, hogy a windows live messengert nemhajlandó felrakni a gépem.Mit csinálljak?
0
0
0
0
Tijs18 avatar
hali lenne egy olyan problémám h a gépbe van 1GB RAM és ha mellé teszek még 0,5GB-ot akkor a windows 7-nél újra indul olyan kék képergyővel h memory dumping vagy ilyesmi de ha kiveszem akkor ez megszűnik, ekkor azt hittem h hibás a RAM, de kiderült h 2 másik haveromnak is ugyan ezt csinálja egyiknek xp sp3 alatt másiknak 7 alatt nekem xp alatt nem volt ezzel gondom. esetleg a MHz-et kell valahogy beállítani a BIOS-ba vagy mi lehet a gond??? előre is köszi!!
0
0
0
0
sagesz93 avatar
thug85 írta:
Kmisi99 írta:
thug85 írta:
3.1.0-ás Fraps-ot használok.
Amikor elkezdek videót felvenni, nagyon elkezd akadni a kép. Van valami beállítási lehetőség vagy trükk, hogy ez megszűnjön, vagy nyugodjak bele?
Gondolom a játék full hdban van. És ez a gond ha bele gondolosz hogy full hd minőségű videót kell felvennie ahhoz egy átlag hdd nem nagyon elég hogy akadás mentesen vegye fel vedd lentebb a játék felbontását.

Erre egyedül is rájöttem, de azért kösz!😀
Szerettem volna minél nagyobb felbontású videót csinálni, és mivel a fraps-ban nem vagyok otthon, reméltem van valami megoldás erre! De ezek szerint nincs!

Van rá, egy atomerős gép....😢
0
0
0
0
super88 avatar
a modern warfare 2 nevű játékban
van egy olyan hogy your router nat type : strict
ezt nekem valahogy on-ba kéne kapcsolni, de ugye ezt a nem játékban kell hanem valahol ... nem vágja valaki ezeket a net beállításokat ?
0
0
0
0
gara66 avatar
oks, megpróbálkozok vele, majd írom h mivolt😜
0
0
0
0
gara66 avatar