Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Zoli73 avatar
Csak már végre valami normális produktum kéne, és nem az állandó magyarázkodás! 😊
0
0
0
0
csuz-li avatar
Zoli73: Nem kicsit, nagyon...
Sosem értettem meg, hogy hogyan engedheti meg magának lassan 10 éve az AMD ezeket a hibákat, vagy döntéseket. Komolytalan nem értem, mit csinálnak ott a marketing osztályon a termékfejlesztésért felelős emberkék. MIndig belengetnek valamit, hogy hú mekkora durranás, aztán vagy nem durranik, vagy valami alapvetőt kifelejtenek belőle, mint ebben az esetben is. Persze megmagyarázták, hogy az már a VR élményre van és ahhoz más kell, de akkor is!
0
0
0
0
Zoli73 avatar
csuz-li:De az azért szerintem nem kicsit ciki hogy egy 250.000 ft-os VGA-hoz még átalakítót kell venni! 😕
0
0
0
0
csuz-li avatar
Pixx: Igen ez is egy oylan rossz üzleti döntés, ami miatt az AMD jelenleg ott van, ahol. Mivel a HDMI nem támogatja a freesync-et, így nem azt erőltetik. Amúgy van átalakító és az AMD driver oldalról is támogatja az átalakítót, tehát egy kis plusz költséggel már elérhető a HDMI2,0 támogatás is, ezzel a 4K 60Hz.
0
0
0
0
Pixx avatar
HDMI 2.0 akkor kell ha 4k-t akarsz 60hz-en mer ami ez alatt van az csak 30hz-en tudja csak leadni a 4k-s jelet sajnos épp ezt szidták az r9 fury/x-nél is hogy nem kapott hdmi 2.0-at miközben az összes maxwell alapú gpu megkapta 😀 Jó ez persze csak akkor hátrány ha tv-re akarod kötni és azon nincs displayport de hát akkor is 4k readynek van reklámozva a fury és nincs rajta hdmi 2.0 érdekes picit.
0
0
0
0
Bronson avatar
ez nem csak a kábeltól függ, attól is hogy az eszközök mit támogatnak...
0
0
0
0
Funes avatar
A 2.0 egyértelműen gyorsabb, de az inkább már 4k-hoz kell.
0
0
0
0
Evil21 avatar