Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
berki_zsolt avatar
windows live mappát keress
0
0
0
0
Szykla avatar
Sehol sem találom az MSN mappáját a keresőbe is beírtam de az se találja egyszerűen eltűnt mikor meg újra akartam telepíteni az egészet akkor meg ezt írta ki.

Probléma merült fel a telepítés során. A következő program nem lett telepítve: Windows Live Suite.
Rendszerhiba részletei
Kód: 0x8000ffff
Leírás: Katasztrofális hiba

A nete találtam egy pár szót róla hogy minden msn mappát le kell törölni és ujra telepitésel orvosolható de nem tom hogy mit kellene letörölnöm mert egy msn mappát se találok.😢
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
ja nekem is törölt már egy rendszerfájlt de jelenleg nem zavar semmiben
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Szerintem a drága kedves Minor Nod32 kitörölte azt a fájlt vírusírtás közben, mert egy lom vírusírtó, mind1! Keress rá a neten, és másold be a WINDOWS\system és az msn könyvtárába, de előtte csinálj mentést a fájlról, amit felülírsz!
0
0
0
0
Szykla avatar
Nod32 is meg a CCleaner-t is le futattam már de semmi 1 pár fájlt elrendezet meg karanténba tett de ezenkívül semmit se talált .
0
0
0
0
nemkrisz11 avatar
valószínűleg 1 helyes kis trójai...
0
0
0
0
Szykla avatar
Tudna nekem valaki segíteni délelőtt semmit se írt ki most meg hogy bekapcsolom és betölt az asztal meg mi egymás ez a panel ugrik be😕

https://img704.imageshack.us/img704/8550/hiba.png

Ez most pontosan mit jelent vagy mitől van mert nekem dunsztom sincs hogy mit ronthattam el.
Ilyenkor mit tudok csinálni vagy mi a tehendö ?😢
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
A 65 fok elvileg nem sok, de nekem még O.C-val sem megy 60 fok fölé, szóval az nem igazán egészséges! Ki kellene egy másik gépben próbálni!
0
0
0
0
turbopc avatar
turbopc írta:
de akkor mi lehet a hiba????