Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
ceni98 avatar
az ati radeon 9600 az sm 2.0-ás?
0
0
0
0
super88 avatar
help monitornál aki tudja pls
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
gyenesmartin írta:
Rendben.Köszönöm.Az eladó holnap postázza.

Nagyon szívesen!
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Rendben.Köszönöm.Az eladó holnap postázza.
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Jah igen, az xp-ről elfelejtkeztem! Azt én sem tudom pontosan, de jó lesz, működni fog!
0
0
0
0
sagesz93 avatar
nemtudom minek kell ennyire parázni
nem fog felrobbani, szóval te túléled 😃
ha win7 van akkor semmit nem kell újratenni, bár xp-nél se ha procit cserélsz asszem
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Csak egy olyasmit ad ki, hogy DMI Data changed.. Talán... De aztán továbbmegy, és eszeveszett sebességgel betölt! Semmit meg nem kell nyomni.
0
0
0
0
kakas avatar
A bios nemfog kiakadni,és működni fog,de nem ártana újból húzni a géped de nem szükséges
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Akkor egyből fog működni?Én úgyhalottam, hogy a bios kiad valami olyat hogy új processzort tettem bele.Ja és már frissítettem biost.
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Én sem mert én nemrég cseréltem procit, és nem húztam újra a rendszert és minden működik, és király!😆
0
0
0
0
kakas avatar
Én úgy hallotam hogy csak a ramnál nem kell újra húzni a gépet,a többinél igen,de most nem fogok vitatkozni ezen.
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Dehogy kell újrahúzni, ez b@romság!
0
0
0
0
kakas avatar
ha új procit raksz a lapba akkor újra kell húznod a gépet
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Igen, bebootol a gép! Frissítettél biost?
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Ha belerakom az új procit a lapba akkor be fog valami jönni?
0
0
0
0
super88 avatar