Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Feki1991 avatar
Optimusz08 írta:
Valaki tud valami jó cpu hőmérséklet néző progit??

Előre is thx

A legjobb (szerintem)! 😉
[LINK]
0
0
0
0
no avatar
Valaki tud valami jó cpu hőmérséklet néző progit??

Előre is thx
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Ertem, koszonom a valaszokat. Most a szoban forgo geprol irok, 1gb rammal, korrektul mukodik, de most meg szinte ures, antivirus sincs rajta.

Egyebkent erdekes a cikk, szeretem az ilyen osszehasonlitasokat. Jo vetel volt az 1066 -os kingston memoriaparosom 😃
0
0
0
0
toopa avatar
Szerintem a több memória a jobb választás. A memória sebességéből profitálhat ugyan pár program, de ha nem tömörít az illető orrba-szájba, akkor legyen a több memória.
Egy kis segítség:
[LINK]
Igaz hogy ez már elsősorban a ddr2 és ddr3 összehasonlításával foglalkozik, de a lényeg azt hiszem látható.
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
En inkabb az 1 db-os megoldasra szavazok, sz'al legyen az 1Gb-os RAM 400 Mhz-en a 32 bites W7-en. 😀

Persze 1 Gb nem tul sok W7/Vista-an, de ha jatekokra nem kell, jo lesz igy szerintem.
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Van ra mod megtudni, de hogy konkretan milyen ip-rol, ahhoz mar komolyabb tudas kell. Viszont azt meg a hulye is eszreveszi, ha valaki szarra pingeli a netjet, foleg ha a wifi tolvaj torrentezik, az pl rohadtul elviszi a savszelesseget.