Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
Feki1991 írta:
Kmisi99 írta:
Én most töltöttem le egy 48gigás blue raj filmet m2ts kiterjesztéssel de nem tudom lejátszani az ég világon semmivel. A kmplayerr valamilyen szinten lejátssza de úgy hogy rohadtul ránagyít az egyik részére így csak kb pár képpontot látok

VLC és húzz rá egy deinterlace filtert! 😉

Hát valami Alparysoft Deinterlace filter nevű 100kb os cuccot letöltöttem és feltelepítettem de nem jó

A klite se segített
0
0
0
0
Feki1991 avatar
Kmisi99 írta:
Én most töltöttem le egy 48gigás blue raj filmet m2ts kiterjesztéssel de nem tudom lejátszani az ég világon semmivel. A kmplayerr valamilyen szinten lejátssza de úgy hogy rohadtul ránagyít az egyik részére így csak kb pár képpontot látok

VLC és húzz rá egy deinterlace filtert! 😉
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Én most töltöttem le egy 48gigás blu raj filmet m2ts kiterjesztéssel de nem tudom lejátszani az ég világon semmivel. A kmplayerr valamilyen szinten lejátssza de úgy hogy rohadtul ránagyít az egyik részére így csak kb pár képpontot látok
0
0
0
0
Hitoshi avatar
persze h lejátssza omg 😆
0
0
0
0
Feki1991 avatar
gyenesmartin írta:
egy 1080p-s filmet lejátszik a windows media player?Vagy már ehez más kell?

Elvileg a 11-es megfelelő kodekekkel lejátsza 😀
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
egy 1080p-s filmet lejátszik a windows media player?Vagy már ehez más kell?
0
0
0
0
Feki1991 avatar
Tuti hogy az Energiagazdálkodási lehetőségek-et levetted minimálisra, így lekapcsolja a HDD-det s minden egyes "beavatkozásnál" bekell hogy indítsa s ez idő! 😀..szal nézd meg milyen energ. profilon vagy! 😉..s állítsd otthonira
0
0
0
0
Koppy96 avatar
Ok köazi a segítségt. Ennyivel többet tudok 😃
0
0
0
0
Feki1991 avatar
Koppy96 írta:
Hát ebbe szeretném rakni : http://www.ipon.hu/webshop/product/asrock_a780lm_s/128262