Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
gyenesmartin avatar
Erről a tápról mi a véleményetek?[LINK]Vagy ez jobb?[LINK]Megéri azt a 4 000ft-ot?
0
0
0
0
SkyWolf avatar
Ertem, koszi gyenesmartin 😃
0
0
0
0
azbizony avatar
Én a fodrászomtól akarom ellopni a Samsung LCD tv-t mert pc re is csatlakoztatható 😆 sztem 22 es lehet de nem adja nekem 50 ezer alatt 😆
0
0
0
0
no avatar
Kmisi99 írta:
Már megoldódott a pci-al volt valami gebasz

Akkor jó! 😀

SkyWolf írta:
Hany inch-es moncsitol kezdodik a HD moncsi? 😆 ?

A HD Ready monitorok már vannak 16"-tól is, de a Full HD is kapható 21,5"-tól.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Már megoldódott a pci-al volt valami gebasz
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
1920x1080-as felbontástól kezdődik.Ez kb 22 colosat jelent.
kmisi99 Te is úgy vagy vele mint én voltam.Rátelepítem a drivert hozzá majd vezérlőpult-hardver és hang-hangeszközök kezelése.Ott rákattintasz az elsőre utána meg lent van egy olyan, hogy alapértelmezett.
0
0
0
0
SkyWolf avatar
Hany inch-es moncsitol kezdodik a HD moncsi? 😆 ?
0
0
0
0
no avatar
Szerintem el kell távolítani először az alaplapi illesztőprogramját!
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Vettem egy asus Xonar D1 et de nem látja a windows😞 Az alaplapi hangkarit már letiltottam!
0
0
0
0
CoDWaW31 avatar
Danone szólj ronaldinho-nak ő tudja h hogy kell megcsinálni!
0
0
0
0
Feki1991 avatar
berki_zsolt írta:
😆ANONEx írta:
Sziasztok! Az lenne a problémám hogy letöltöttem a Call of duty modern warfare 2-t mikor megjelent a torrent oldalakon, felinstaláltam és most az XFIRE nem ismeri fel.😕 Már mindent próbáltam, az ESZKÖZÖK / BEÁLLÍTÁSOK / JÁTÉKOK / NEM TELEPÍTETT JÁTÉKOK (mert a telepítetteknél nem mutatja) és ott kiválasztottam , és semmi :S pls help!

A COD6 steam-es, ezért azzal nem tudsz X-fire vel játszani, szerintem (bár az én gépemen nem fut a COD6 😶)

😲 Hogy hogy nem fut?
0
0
0
0
kakas avatar