Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Üdv.
a gépem elbírja a DayZ-t?
lowon v alacsonyan?
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
Szevasztok 😀
Celeron G530,2x2GB 1333MHZ @ 1066,1366x768 monitorhoz milyen videókártyát ajánlottok ? GT630 1GB GDDR5 ?
0
0
0
0
no avatar
Egyébként a melegedésre én is gondoltam olvastam is angol fórumon ,hogy valaki szervizbe adta és valami melegedési probléma volt,mondjuk neki az FPS esett le hirtelen ,de majd 2 hét még megcsinálták ,ez szerintem nálunk csak több idő lehet ,bármennyi díjat is nyert ez a lapi én minden vagyok csak nem elégedett ,legszívesebben vissza kérném az árát ,de esélytelen már 4 hónap után 😃 Úgy hogy marad a szenvedés végső esetben pedig a szerviz 😞
0
0
0
0
Puffin avatar
a 353.54-essel sem volt jó? Tegyél vissza régebbi drivert
0
0
0
0
no avatar
Most a 364.72 előtte meg a 353.54 is volt fent mert a vidiben láttam hogy azt a drivert használja
0
0
0
0
Puffin avatar
djakos: melyik driver van fenn? Valamelyik új Nvidia driver produkált ilyen dolgokat mostanában.
0
0
0
0
Zoli73 avatar
Az a hőfok teljesen jó. Akkor valami más a bibi.
0
0
0
0
no avatar
Próbáltam a 960M-et használja vagyis az van beállítva az nvidia vezérlő pultba ,de próbáltam a jobb klikkes megoldást is és ugyan az ,a gép kb 4 és fél hónapos nem hinném hogy hűtés gondja lenne, 62 fok egyébként.
0
0
0
0
TheMenkuPocok avatar
Próbáld jobb klikkel az ikonját és indítsd a dedikált videókártyával. Lehet hogy a beépitett (a gyengébbik) az alapértelmezett.
0
0
0
0
Puffin avatar
Nem az integráltat akarja használni?
0
0
0
0
Zoli73 avatar
djakos:Mikor volt a lapos tisztítva és pasztázva? Ha elindítod a játékot, mekkora a VGA hőfoka?
0
0
0
0
no avatar