Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
berki_zsolt avatar
Én a Xilisoft-ot használom, az is nagyon jó...
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
A legjobb ingyenes video-konvertalo, az " AnyConverterFree" , szvsz !😉

Videoszerekesztoben pedig a legegyszerubb es ingyenes a Windows-MovieMaker.

1ebkent ez a "segitseg szoftver" topikba tartozo kerdes lenne ! 😉

Ide akkor irj legkozelebb lecci, ha a szamitogep valamelyik alkatreszevel, v. kiegeszito eszkozevel lenne gondod ! 😉
0
0
0
0
vasziliy avatar
kakas írta:
Én még anno Movie Makerrel csináltam.

Köszi..szépen..megpróbálom...régen töltöttem fel videót....de nem tudom milyen programmal konvertáltam...de azt tudom hogy nem nagy méretű lett a videó..
0
0
0
0
kakas avatar
Én még anno Movie Makerrel csináltam.
0
0
0
0
vasziliy avatar
Valaki nem tud e abban segíteni....hogy ha a fraps-sal készítek egy videót...akkor milyen program kell ahoz hogy át tudjam konvertálni hogy a youtube-ra fel tudjam rakni?
Előre is köszi szépen😆
0
0
0
0
pomrum avatar
Tamas76 írta:
CSásztok! Az lenne a problem hogy a fraps nekem elég hülye és nemtudom beállítani hogy a kimenő hangot vegye(mert a mikrofon hangját veszi valamiért :S)valaki tud segíteni?
Ha van a fraps-ban akkor ott állítsd be a rögzitö eszközt ha nincs akkor a windows-ban állitsd alapértelmezetre a kimeneti hangeszközt, szükség esetén addig a mikrofont is letilthatod.
0
0
0
0
Tamas76 avatar
CSásztok! Az lenne a problem hogy a fraps nekem elég hülye és nemtudom beállítani hogy a kimenő hangot vegye(mert a mikrofon hangját veszi valamiért :S)valaki tud segíteni?
0
0
0
0
gigazte avatar
De ott nem lehet állítani rajta semmit.😕
0
0
0
0
SkyWolf avatar
Lehet, hgoy a font van elallitva a windowsban, gigazte. 😃
0
0
0
0
gigazte avatar
Valaki nekem nem tud segíteni? Amit délben írtam hsz-t, ahhoz kéne.
0
0
0
0
berki_zsolt avatar