Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
de itt azt irják hogy 2.0 a pcie foglalat,az 5870nek meg 2.1
Kmisi99 mien tápot ajánlassz az 5870hez?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Ja. De az a kérdés hogy milyen táppal mert az sokkal fontosabb
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok lenne egy kérdésem hogy ebbe az alaplapba belemenne egy 5870 Gigabyte GA-P55-US3L (1156) ?
0
0
0
0
zsolt100 avatar
Hello! Nekem 1 olyan problémám lenne hogy van a régi gépem ami nek a processzor órajele 1.6ghz de én fel szeretném húzni 2.0ghz-re.
Nos az lenne a gondom hogy a biosban nincs semmi olyan beállításom amivel lehetne proceszzort húzni és én arra gondoltam hogyha frissíteném a biost akkor lenne, na de sehol sem találok hozzá új biost és ha valaki tudna nekem segíteni azt nagyon megköszönném 😀

BIOS TYPE😜hoenixBIOS Version 4.06 Rev. 1.05.1327
BIOS DATE:12/07/01
BIOS ID:FUJITSU SIEMENS SCENIC L BIOS Version: 4.06 Rev. 1.05.1327
CHIPSET:Intel 1A30 rev 3
OS:Microsoft Windows XP Version: 5.1.2600 Szervizcsomag 3
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
???

Bocs, de ez igy elegge LOL-kerdes, szvsz ! 😆

...Konkretan melyik lenne az a 2 fajta szerinted ? 😀

Arra tippelek, h azt akartad kerdezni, h 2 fajta monitor letezik:

1.CRT, a regibb, olcsobb, megbizhatobb, viszont tobb helyet foglal es tobb aramot is eszik, stb., osszessegeben elavultnak tekintheto ma mar, mar ha meg lehet kapni, en mar reg neztem CRT-monitor utan.

2. Az osszes uj pedig TFT-monitor, energiatakarekos, nem termel annyi hot, mint a CRT, kevesebb helyet foglal, a minosegi, bar draga TFT pedig ugyanolyan jo kepet ad ma mar, mint CRT-es tarsai adnak/adtak.

Szoval a kerdesed helytelen volt, mert 19" meretu van CRT-eben es TFT-eben is, ahogyan sok mas meretben is kaphatoak 1forman..., persze csak ha jol tippeltem a kerdesedre vonatkozolag. 😆
0
0
0
0
SkyWolf avatar
HeLLo!