Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
DarthRoni avatar
valaki elmagyarázná nekem, mivel jobb a a DVI cstlakozó mint a D-SUB? nagyon fontos lenne és nagyon érdekel, érvel ellenérvek, minden amit el tudtok mondani erről érdekel, köszi😀
0
0
0
0
Osynho avatar
Akkor gyorsabb az 1gb-os, ha a játék igényli a több vramot.
0
0
0
0
SkyWolf avatar
Ertem...
Akkor ha most a tipust nem nezzuk akkor is mar gyorsabb az 512MB DDR3 mint az 1GB DDR3...nem?😃?
0
0
0
0
Osynho avatar
Rohadtul nem így van! Ha egy játék 300mb vramot igyényel, akkor lehet 16GB-os vga-d, akkor se lesz gyorsabb... Viszont a hardvergyártók szépen kihasználják a téves elképzelést és gyártanak olyan karikat, mint pl a 9400GT 2gb DDR2. Ez a kari egy fosch, és hiába van rajta 2gb memória, azt úgy sem használja ki a GPU, viszont jó lassú DDR2, ami meg visszafogja. Szal 512MB DDR3 memóval sokkal gyorsabb lenne…
0
0
0
0
SkyWolf avatar
En az igazat megvallva a memoria meret utan mentem eddig, de ugy latom, hogy inkabb tipus utan kell menni, mert arba a 9800GT 1GB es a GTS 250 512MB kozott nincs semmi kulombseg abban a boltban ahol en akarom majd megvenni. 😆
Csak hat en addig azt gondoltam, hogy amelyik kartyanak nagyobb a memoriaja akkor az is az erosebb, de ugy latszik, hgy nem igy van 😉
0
0
0
0
Osynho avatar
Szívesen. Igazából persze, hogy erősebb, hiszen előrébb áll a termékpalettán az nVidiánál... 😀
Jah a GTA IV nem igazán szempont, hiszen egy fos átirat. Láttam teszteket, ahol adott vga mellett cserélgették a procikat és iszonyú gyorsulások jötttek ki. Viszont vga csereberénél nem volt ilyen szembetűnő a differencia. Szóval nem úgy viselkedik, mint egy "rendes" játék.
0
0
0
0
SkyWolf avatar
Olvastam teszteket, es hat tenyleg jobb a GTS 250 mint a 9800GT. 😆
Koszi Szepen a segitseget, Osynho 😃
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar