Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Patrik91 avatar
A gépem 26-30 közötti hőmérsékletet ír
Az everest 33-40 közöttit.
0
0
0
0
sisko avatar
Én még a 37 foknak is örülnék,a régi P4-esem 50-60 fokos szokott lenni,eddig gond nélkül bírja.
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
En meg remelem, h 1Xszer elmeseled, h a "Szamitogep hutese" topikban miert 37 fokos a CPU-d, itt meg csak 29 !!! 😊 😲

Elegge nagy kulonbseg ez azert, szvsz ! 😂
0
0
0
0
Patrik91 avatar
Remélem hogy az everest nem hagyott ki számokat az értékből.
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
Patrik91 írta:
Akk,lefázott,hűtő helyett veszek hősugárzót.

Ez az ertek, tehat a 29 fok, ha a CPU-tokra vonatkozik (v. akar vmelyik magra) valoban ennyi es nem hibas az ertek, akkor te 1 nagyon-nagyon jooo hutessel rendelkezel es oruljel neki !!! 😉 😃
0
0
0
0
Patrik91 avatar
Akk,lefázott,hűtő helyett veszek hősugárzót.
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
Patrik91 írta:
Ok,Rájöttem a gondra túlmelegedés volt a CPU felment 29 fokra,A hangkártya drivert sikerült felrakni de továbbra sincs semmi eredmény.

Probald visszanezni, h miket irsz ! Ellenorizd es javitsd kerlek !!!

A CPU 29 fokon hamarabb "fazik meg", mint h tulmelegedne, szvsz ! 😉 LOL! 😆
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Egy fsp bluestorm II 400w-os táp elbír egy 8800gtx-el?
0
0
0
0
Patrik91 avatar
Ok,Rájöttem a gondra túlmelegedés volt a CPU felment 29 fokra,A hangkártya drivert sikerült felrakni de továbbra sincs semmi eredmény.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Patrik91 írta:
Nemtudom hogy melyik topikba írja ezt a kérdést de sztem ide a legalkalmasabb
Az a gondom hogy a gép egy időután kikapcsol,mit tegyek szerintetek ?