Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
PatrikVagyok avatar
Alap órajel 2666MHz és csak ideiglenes ez az alaplap 😀
0
0
0
0
nanci23 avatar
nekem 450-wattos táppal gtx570 phantom kártyával nem kapcsolt be a monitor....
0
0
0
0
Bronson avatar
az egy egész jó kis táp, elég lesz hozzá!
0
0
0
0
KRZT963 avatar
Antec ea 380d
egy i5 3470
0
0
0
0
Bronson avatar
milyen táp, meg mi lesz mellette...?
0
0
0
0
nanci23 avatar
Min.fogyasztás 73,8 ,max 231,7 Watt Asus GTX 950 Strix OC
0
0
0
0
KRZT963 avatar
Helló!
Egy Asus GTX 950 Strix OC -nek elég egy 380 W-os táp?
0
0
0
0
no avatar
Hy.
aki használja az mk lolt, vagy tud róla vmit h mikor lesz jó a skin change és a többi dolog.
ty.
0
0
0
0
Puffin avatar
Fighet: [LINK]
Jónak mondják! [LINK]

PatrikVagyok: nem mondod vettél egy 6700K-t egy H110-es lapba? A memória mennyin megy?
0
0
0
0
PatrikVagyok avatar
alapórajelen van 😀 de meg holnap megnézem integrált karival is 😀 és köszi a választ! 😀
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
Általában amikor a videókártya haldoklik vagy túl van húzva akkor szokott ez a jelenség bekövetkezni.
Nézd meg hogy integrállt vidikarival csinálja-e
0
0
0
0
PatrikVagyok avatar
Sziasztok! Nekem egy olyan problémám lenne,hogy csíkozódik és szemcsésedik a kép és nem tudom mi lehet a probléma a kábeleket kicseréltem már és a monitorral sem lehet probléma ,mert bármi mást kötök rá azzal nincs semmi baj :S valami tipp hogy mi lehet? :S
0
0
0
0
no avatar
Olyan 20k? Vagy kicsit nagyobb összegben kéne gondolkoznom egy ilyen kártyával?
0
0
0
0
Puffin avatar
Mekkora összegben gondolkozol?
0
0
0
0
no avatar
És mit tudnál ajánlani hozzá? Normális áron de mégis olyat ami ki is használja azt a karit? Bár egy kicsit off ez itt.
0
0
0
0
Puffin avatar
Az jó kis hangkártya! 😀 Szerintem is headset csere akkor! 😃
0
0
0
0
no avatar
Sound Blaster Z
De mindegy, akkor eladom vagy veszek új headsetet.