Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Puffin avatar
Mekkora összegben gondolkozol?
0
0
0
0
no avatar
És mit tudnál ajánlani hozzá? Normális áron de mégis olyat ami ki is használja azt a karit? Bár egy kicsit off ez itt.
0
0
0
0
Puffin avatar
Az jó kis hangkártya! 😀 Szerintem is headset csere akkor! 😃
0
0
0
0
no avatar
Sound Blaster Z
De mindegy, akkor eladom vagy veszek új headsetet.
0
0
0
0
Bronson avatar
hopp, bocsesz, benéztem, gyors beütöttem árukeresőbe, de az nem az volt kis utánjárás után...
0
0
0
0
no avatar
Igen. Mert kaptam egy hangkártyát és azon csak jack van.
0
0
0
0
Puffin avatar
Fighet: tehát van egy headseted amit az USB portba dugsz be? Abból szeretnél Jack-et csinálni? Mert olyat én sem találtam.
0
0
0
0
no avatar
Biztos? Mert sok helyen (külföldi oldalakon) azt olvastam, hogy nincs.
0
0
0
0
Bronson avatar
van ilyen átalakító.
0
0
0
0
no avatar
Hello!
Van egy USB-s headsetem és azt szeretném Jack-re átalakítani. Van ilyen átalakító vagy sajnos ez így nem fog összejönni?
0
0
0
0
Yezi_ avatar
Huhú, végre nem 25 ezer forintért vesztegetik használtan... 😆 Ennyi pénzért éppenséggel megéri.
0
0
0
0
Puffin avatar
15 használtan ami nem a XEON!
[LINK]
0
0
0
0
reszler112233 avatar
Hát mihez viszonyítva nem olcsó.Használtan nem néztem utána mennyibe kerül, de én újonnan vettem pár éve kerek 30 rugóért.Annyit számomra nagyon megért.Nekem egy Core2Duo E7400-at váltott.

Szerk.: Most találtam, szerintem ennyit megér:[LINK]
0
0
0
0
NamelessOne avatar
reszler: hát az már egy nem olcsó processzor... én egy Q8300-9300-ra gondoltam úgy 3Ghz körül.. 😃
0
0
0
0
ditpet avatar
Köszönöm a segítséget.
0
0
0
0
reszler112233 avatar