Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
poker9876 avatar
Egy AMD Athlon 64 x2 4200+ nem füstölne le egy AMD Athlon 64 x2 6000+-os hűtővel ha 2,8 ghz-ra fel OC-zom ?
Vagy a hűtő nem is paszolna ?
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
madchief írta:
CPU-Z vagy googleba kikeresed
Pontosabban GPU-Z.
0
0
0
0
Szykla avatar
Szykla írta:
Tudnátok nekem egy olyan programot mondani/ajánlani amivel videókat tudok más formátumba át konvertálni?
Mert van egy progim amivel videókat szedek le a netről a neve RealPlayer SP de sajnos MPEG-4 formátumba menti le és azt nem minden plajer játssza le és nem minden hova lehet feltölteni és át akarom konvertálni MP3 vagy AVI formátumba.

Köszi szépen.
0
0
0
0
madchief avatar
CPU-Z vagy googleba kikeresed
0
0
0
0
Szilvexter avatar
azt szeretném kérdezni, hogy mivel lehet megnézni a videókarid memóriájának az órajelét, am ATI Radeon HD 4350-m van
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Szykla írta:
Tudnátok nekem egy olyan programot mondani/ajánlani amivel videókat tudok más formátumba át konvertálni?
Mert van egy progim amivel videókat szedek le a netről a neve RealPlayer SP de sajnos MPEG-4 formátumba menti le és azt nem minden plajer játssza le és nem minden hova lehet feltölteni és át akarom konvertálni MP3 vagy AVI formátumba.

Total video converter
0
0
0
0
Szykla avatar
0
0
0
0
DarthRoni avatar
valaki tudna esetleg patchet a prototype-hoz, egyszerűen nem találok :S
0
0
0
0
Feki1991 avatar
gyenesmartin írta:
Feki1991 írta:
berki_zsolt írta:
Az mit csinál? NEkem szerintem fent van... 😜

Az a WAT (Windows Activation Technologies)..sztem ezzel elmondtam mindent! 😎
Nekemis fent van, de én megcsinálltám.

De egyszerűbb ha nem teszed fel nem? 😎..elszokás olvasni az update leírását! 😎
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Feki1991 írta:
berki_zsolt írta:

Nekemis fent van, de én megcsinálltám.
0
0
0
0
DarthRoni avatar
hedzsooo írta: