Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
DarthRoni írta:
maxon van, ennyire noob azért nem vok, egyszerűen k.rva sötét ez a szar monitor, mégegyszer: az Nvidia vezérlőpultban nem lehet a játékok világosságát állítani? mert pl. a prototype játszhatatlan éjszaka, ja és abban is maxon van a brightness.

Próbáltál esetleg a házban besötétíteni?😆 Mert nekem se sok látszik ha nagy fény van bent. Ja meg a kontraszton is vegyél fel az is segít!
0
0
0
0
DarthRoni avatar
maxon van, ennyire noob azért nem vok, egyszerűen k.rva sötét ez a szar monitor, mégegyszer: az Nvidia vezérlőpultban nem lehet a játékok világosságát állítani? mert pl. a prototype játszhatatlan éjszaka, ja és abban is maxon van a brightness.
0
0
0
0
Szilard96 avatar
A monitorodon próbáld a világosságot növelni!
0
0
0
0
DarthRoni avatar
az Nvidia vezérlőpultban nem lehet valahogy a játék világosságát állítani? mert olyan sötét egy két játék hogy szörnyű :S valahogy nem lehet?
0
0
0
0
Szilvexter avatar
gyenesmartin írta:
madchief írta:
CPU-Z vagy googleba kikeresed
Pontosabban GPU-Z.

kösz
0
0
0
0
poker9876 avatar
Remek ! 😃 És úgy kb a 4850 kihajtja ?
0
0
0
0
Feki1991 avatar
poker9876 írta:
Egy AMD Athlon 64 x2 4200+ nem füstölne le egy AMD Athlon 64 x2 6000+-os hűtővel ha 2,8 ghz-ra fel OC-zom ?
Vagy a hűtő nem is paszolna ?

Rápasszol a hűtő!..s nem füstölne el! 😉
0
0
0
0
poker9876 avatar
Egy AMD Athlon 64 x2 4200+ nem füstölne le egy AMD Athlon 64 x2 6000+-os hűtővel ha 2,8 ghz-ra fel OC-zom ?
Vagy a hűtő nem is paszolna ?
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
madchief írta:
Pontosabban GPU-Z.
0
0
0
0
Szykla avatar
Szykla írta:
Tudnátok nekem egy olyan programot mondani/ajánlani amivel videókat tudok más formátumba át konvertálni?