Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
nekem 50-60 fok között ugrál a vga
0
0
0
0
thug85 avatar
Ez energiatakarékosság céljából van így! Ha nem igényli a gép akkor fölöslegesen nem pörög a kártya! Így energiát is spórol, és nem melegszik fölöslegesen!
Nekem is ilyen karim van, de nekem jobban visszaejti az órajeleket! Bár az is igaz, hogy folyamatosan ugrál, tehát nem fixen ugyan azon az alacsony órajelen megy terhelés nélküli állapotban!
0
0
0
0
Osynho avatar
Akár 25ért is van 😃
[LINK]
0
0
0
0
dave500 avatar
Épp azon gondolkodtam, most olcsóbb egy AM3-as konfigot összerakni. 30-ér már van olyan lap ami usb3, sata 6gb/s.😀
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
marko10 írta:
megin azt csinálja a gépem mint tegnap sípol a vga és csá... tegnap tökéletesen müködött mi a *** lehet? ötletek?

Attol fugg...ha allando jelleggel csinalja, akkor szerintem is rosszul kototted be es pl. nem kap eleg aramot. Viszont, ha csak idonkent, akkor meg lehet, h tulmelegszik, talan a venti nem muxik rajta, v. nem eleg jol, esetleg sok a por, nem jo a szellozes, stb. ...
0
0
0
0
laci503 avatar
HD sentinel nem ír semmi hibát csak a szokásos 92% meg 5 bad szektor-t 😃 és most nincs semmi hang 😃 és valszeg a tápbol jött 😃
0
0
0
0
DarthRoni avatar
😃 am. igen gyorsabb az i3, abban igazad van
0
0
0
0
Szilard96 avatar
Ja bocs azt hittem hogy melyiket vegye 😃
Akkor i3 kicsivel de gyorsabb 😀
0
0
0
0
DarthRoni avatar
de pont ez az h a 2 magos inteleket hasonlítja össze, akkor minek beszélsz core 2 quad-ról? 😃
0
0
0
0
Szilard96 avatar
azért van külömbség a 2 között 😃
nem olyan sokkal de gyorsabb az i3
0
0
0
0
DarthRoni avatar
Szilard96 írta:
nem core 2 QUAD-ot akartál írni???
Hát I3 gyorsabb

mért akart volna core 2 QUADot? az 4 magos, az i3 meg csak 2 magos-.- meg azt mindenki tudja h gyorsabb... csak azt nem hogy mennyivel
0
0
0
0
Szilard96 avatar