Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
thug85 avatar
A te esetedben teljesen mindegy! Neked digitális jel kel, azt pedig mindkettő tudja!
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
😆oké nagyon szépen köszönöm és a tényleg teljesen utulsó kérdésem az hogy nekem melyik kell?
Ezután megszűnök
0
0
0
0
thug85 avatar
A DVI-D csak digitális jelet visz át!
A DVI-I az az analóg és a digitális jelet is.

Ne írj dupla hozzászólást, használd a szerkesztést! Köszönöm!
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
és most nézem őket és látok ilyenekt hogy sima DVI meg hogy DVI I és DVI d mi a különbség?

légyszi erre az egy kérdésre válaszolj még ha tudod😢
0
0
0
0
thug85 avatar
Még 10 méteres is van!
Az kb. 2500 forint!
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
oké bocsi csak 8 méteres kéne és azt nem nagyon találni
és kössz a választ!😀
0
0
0
0
thug85 avatar
Beírod a googleba, és megnézed!
Legyél már kissé önálló!
Egyébként kb. 1000 forint!
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
oké és ha veszek HDMI-t akkor azzal hogy kötöm össz a géppel a videókártyámban nincs HDMI
0
0
0
0
thug85 avatar
Rákötöd a TV-t a PC-re, és elindítod azzal!
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
és mi tudná kezelni?
Kössz a nagyon gyors választ!😀
0
0
0
0
thug85 avatar
Azért, mert az asztali divx-es DVD lejátszód nem kezeli a 720p-s filmeket!
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
Heló!
Azt szeretném kérdezni hogy miért van az ha a dvd lejátszómba beteszem a valamilyenfilmneve/BRRIP hd 720p-ben akkor nem játsza le.pedig AVI formátumú ja és most jut eszembe hang az megy de a kép az nem jó egy orionos kép vann kinnt és az allatt megy a hang
Válaszotokat előre is köszönöm!
ÜDV!😀
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Kmisi99 írta:
daemon tools megnyitja
Igen csak sajna mind az mdf-et nyissa meg.Nekem meg csak mds kell mert abban van a szerial kód a játéknak.
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
TheJoker írta:
Megoldódott,a játékok nem bírták a bekapcsolt vírusirtókat 😜