Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Amennyiben recseg, mentsd le amilyen gyorsan csak lehet, ha olyan adatok vannak rajta amik számodra fontosak. Utána szerintem csere, recsegő, kattogó HDD-t otthon házilag nem tudsz megjavítani, más kérdés hogy szervizben foglalkoznak vele, csere.
0
0
0
0
ditpet avatar
Lehet valahogy javítani, vagy csak a csere segíthet?
0
0
0
0
ditpet avatar
Sziasztok kezdő kérdéssel fordulnék hozzátok konyhanyelven. A Winxp bekapcsolás közben elakad. Pontosabban eljut a töltőképernyőig a nagy logóval, ott az első kék "vonalka" végigmegy, majd a második megakad félúton, mindig ugyanott, a (valószínűleg) merevlemez reccsen és pittyen egyet, és újra kezdi a bekapcsolási folyamatot. Mi lehet a hiba?
0
0
0
0
no avatar
A lényeg hogy egyelőre megy. De még mindig nem tiszta, hogy mi okozta.
Minden esetre jöhet a következő...
0
0
0
0
Nogitsune avatar
Nos, a mai bekapcsolással már ment, a Device Managerben benne volt a 3.0 Root, és feltudtam másolni egy pendrive-ra ami kellet. Remélem egyszeri probléma volt.
Kösz mindenkinek aki próbált segíteni.
0
0
0
0
csuz-li avatar
Palanova: uppsz! 😀 Bocs!
0
0
0
0
no avatar
Spider kollégának van gondja az alaplapjával.
0
0
0
0
csuz-li avatar
Palanova: Vidd vissza garanciába. Nekem is ilyen lapom van és nem a legjobbak benne az USB-k, időnként eldobják az eszközöket, bár nekem szerencsére még nem volt vele gondom (win10-em van és az is számít), de nem hiába olcsók (persze az olcsó relatív, de ne várjunk annyit ezektől, mint egy 30-50e Ft-os MSI Gamer alaplaptól, valahol spórolni kell, és az Gigabyte az USB-n spórol)
0
0
0
0
Nogitsune avatar
Igen, fél éves körül van a gép, azóta ment. Egyébként ma pont másolás közben történt ez.
0
0
0
0
no avatar