Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Graffiti2 avatar
cseszka:

Ez egészen biztos? :/ Nem cseszegetni akarlak, de a weboldalon az egyik 965-ösnél ( C3, 125W ) nem ír N/A-t, vagy F/N-t. Bár ezek a betűk/számok nem tudom mit jelentenek.

szerk: E-szerint a weboldal szerint támogatja: [url]http://www.cpu-upgrade.com/CPUs/AMD/Phenom_II_X4/965_(125W__non-BE)_motherboards.html[/url]
0
0
0
0
PatrikVagyok avatar
Ideiglenes megoldás lett volna csak ,de viszontt köszi ,hogy szoltál el is felejtettem a warezes dolgot :S
0
0
0
0
csuz-li avatar
PatrikVagyok: nem akarlak cseszegetni, de a DémonVadász árába nem fért volna bele az a kis plusz? AMúgy is a szabályzat szerint:
"Tilos a warez megosztása és kérése"
0
0
0
0
cseszka avatar
Támogatnia kell.Milyen a lpod rev száma?Itt 1.1 és támogatja...
[LINK]

----szerk---
Nem támogatja....ami utánn ott az F/N az nem támogatott....
0
0
0
0
Graffiti2 avatar
Sziasztok!

Jobbnak láttam erre rákérdezni vásárlás előtt.

Az lenne a kérdésem, hogy a jelenlegi alaplapom (Gigabyte GA-M720-US3) támogatja-e az AM3-as procikat? Interneten olvasgattam, és elvileg az AM3-as procikat is fogadja az AM2+ miatt. Egy AMD Phenom 2 X4 965-öd processzort szeretnék vásárolni, de félek, hogy nem lenne jó a laphoz. 😞 Szóval a segítségeteket kérném!
0
0
0
0
sisko avatar
Viktore : az elvileg az összes üzemidőt jelenti...
0
0
0
0
Viktore avatar
Üdv! lenne egy kérdésem megy a gép egy ideig és utána kikapcsolom mikor már végeztem, viszont mikor bekapcsolom a feladatkezőnél azt írja hogy már 20 órája, 1 napja stb stb.-óta megy a gép ez miért van? 😃
gondolom ez nem nagy probléma csak bsza a szememet 😆
0
0
0
0
NamelessOne avatar
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám..
Van egy ASRock G31M-GS lapom ugye.. na gondoltam veszek egy új ***a procihűtőt.. Erre esett a választás: