Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
berki_zsolt avatar
HAverom valami myfonts-ról szokott szedni, ő ps-ezni szokott sokat... 😜
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
valaki tud ajánlani valami jól kinéző betűtípust?😆
0
0
0
0
ea-st-ar avatar
arcsi966 írta:
Szevasztok nekem egy elég ritka kérdésem lenne!!!!

Na most nekem 2 db monitor müködik egy gépen és amikor mondjuk csak az eggyiken játszok akkor jól jönne hogy a másikat is tudjam valamire használni mondjuk vezérelni tudjam a windowst pl msn-zene csak ezzel az a gond hogy amikor játszok az egér meg a bill.az csak a játékot vezérli,és a msáik monitora csak akkor tudom áthuzni az egeret ha a windowsba vagyok . valami progi vagy gyors billentyü?
vagy esetleg azt megcsinálni hogy két egeret kötök a gépre és az eggyik egér az eggyik monitorra a másik a másik monitorra.😆 pls help

ATI videókártyád van. Gondolom akkor van ilyen Catalist Control Centered (CCC). Ha igen, akkor abban van egy olyan dolog, hogy HydraVision. Azon belül találsz olyat, hogy HidraGrid és Desktop Manager. Ezekkel próbálj bűvészkedni valamit, hátha sikerül.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
arcsi966 írta:

Na most nekem 2 db monitor müködik egy gépen és amikor mondjuk csak az eggyiken játszok akkor jól jönne hogy a másikat is tudjam valamire használni mondjuk vezérelni tudjam a windowst pl msn-zene csak ezzel az a gond hogy amikor játszok az egér meg a bill.az csak a játékot vezérli,és a msáik monitora csak akkor tudom áthuzni az egeret ha a windowsba vagyok . valami progi vagy gyors billentyü?
vagy esetleg azt megcsinálni hogy két egeret kötök a gépre és az eggyik egér az eggyik monitorra a másik a másik monitorra.😆 pls help

Azt hiszem hedzsooo nak két monitort is használ egyszerre ő hátha tudja mi a megoldás!
0
0
0
0
apetit1989 avatar