Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Zoli73 avatar
A sata 3 ra rá tudod csatlakoztatni a sata 2-es hdd-ket de nem lesznek gyorsabbak azt az usb-s dolgot meg nemtom!😀
0
0
0
0
pakai93 avatar
nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy ha veszek egy alaplapot (AsRock 870 Extreme 3) leirása alapján [url]http://www.asrock.com/mb/overview.hu.asp?Model=870%20Extreme3&cat=Specifications[/url]
van benne 5db sata3-as csatlakozó... mivel nekem sata2-es vinyóim vannak, ezekre a sata3-as csatikra is rá tudom kötni őket? és még gyorsabbak is lesznek? vagy ezt nem értem h van... 😕 meg még ezt nem értem: "3 x USB 2.0 headers (support 6 USB 2.0 ports)"
most ez h is van?
0
0
0
0
Ferrari avatar
Mind1 akkor, találtam neten vmit, csak jó lesz 😆
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Ferrari írta:
Kmisi99 írta:
Ferrari írta:
Algoritmusokhoz ért vki? ha igen akkor ahhoz kérnék egy kis segítséget. Olyan algoritmust kell írnom ami minden nap kiírja a dátumot.
Csak a folyamatábra kell hozzá 😃

lol haverom kegyetlenül vágja és pont nemsoká jön nekem segíteni madj megkérdezem tőle!

Oké, kösz, ha lesz vmi szólj, mert holnapra kell 😆

Hát holnapig nem tudja😕 Még ő is elgondolkozott rajta de azért az is igaz hogy még csak kb 1 hónapja tudja de már profi benne😆
0
0
0
0
Ferrari avatar
Kmisi99 írta:
Ferrari írta:
Algoritmusokhoz ért vki? ha igen akkor ahhoz kérnék egy kis segítséget. Olyan algoritmust kell írnom ami minden nap kiírja a dátumot.

lol haverom kegyetlenül vágja és pont nemsoká jön nekem segíteni madj megkérdezem tőle!

Oké, kösz, ha lesz vmi szólj, mert holnapra kell 😆
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Ferrari írta:

0
0
0
0
Ferrari avatar
0
0
0
0
laller88 avatar
Kmisi99 írta:
zenénél nem is szólnak általában! Csak 5.1 es játéknál/filmnél szól mind! Ja és érdemes megnézni a beállításokat mert lehet hogy csak sztereóra van állítva!