Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
nooel avatar
és akkor most milyen processzort ajánlanál?egy 3.4 GHz es vagy nagyobb kellene😀
0
0
0
0
Osynho avatar
apetit1989: Hogyne változtatna 😃 Ezt nagyon könnyen ki is derítheted: tuning, majd játék 😀 Kíváncsi lennék a mostani GPU kihasználtságodra...

nooel: a te dolgod. Akadni nem fog semmi, az tuti (persze, ha meg is tudod hajtani valamivel azt a vga-t). Én máshogy gondolkodom, úgy veszek hardvert, hogy az kielégítse az igényeimet. 1680-ra kevés lassan a 4830, ezért most veszek egy gtx460/6850-et. Nyáron valszeg beszerzek egy 82es full hd tv-t, még oda is elég lesz a cumó.
0
0
0
0
nooel avatar
Nekem elég ekkora monitor.😀 folyamatosan fejlesztem a gépem most egy 4gb ddr2 meg egy ati radeon 6870 1gb ot javítottam!
még van egy Pentium duo 2.8 as procim amit szeretnék lecserélni.és most azt keresem már 4 hete 😀
0
0
0
0
apetit1989 avatar
osynho, ezen a tényen az sem változtat, hogy 3,5 GHz-en fut a procim?
Mert ha nem, akkor kurva elhamarkodott lépés volt a fél fizetésem kiadni egy kártyára, anno.
0
0
0
0
laci503 avatar
herbyke: uygan magyarázd már el nekem miért kéne elfelejteni a 6 magos phenomot játékra? hm.?
0
0
0
0
Osynho avatar
apetit1989 írta:
Összegezve a fentieket és a logout cikket, ezt vontam le:
E7400-as mellé felesleges egy 5850, mert ugyanezt a teljesítményt amit most produkál a gépem megcsinálná egy olcsóbb kártya is, pl 5770? - Kivéve ha nagy felbontásban játszok.
Javítsatok ki, ha tévedek

Így van 😀

nooel: Pont azért felesleges, amit a felettem szóló kifejtett... Meg amúgy is szerintem mindegy, hogy 80, vagy 120 fps-ed van egy játékban. Bár valószínűleg én vagyok korlátolt 😃
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Összegezve a fentieket és a logout cikket, ezt vontam le: