Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Osynho avatar
És a procid tuti megy 3,5ghz-et? 😀
0
0
0
0
davidegp9999 avatar
értem köszönöm szépen 😃
0
0
0
0
Manyik75 avatar
davidegp9999 írta:
Nekem az a kérdésem, hogy milyen processzor hűtő kéne egy E4500 2.2GHz @3.5GHz-en bírja (léghűtéses jöhet csak szóba)

szerintem már 5 ért is lehet jó hűtöt venni.

http://ipon.hu/webshop/product/_xilence_coo_xpcpu.4all.r3/141926

Vagy 5200Ft:
http://ipon.hu/webshop/product/_spire_coolgate_09___sp983s1_v1/159289

Vagy válasz te:
http://ipon.hu/webshop/group/processzor/390/2
0
0
0
0
davidegp9999 avatar
Nekem az a kérdésem, hogy milyen processzor hűtő kéne egy E4500 2.2GHz @3.5GHz-en bírja (léghűtéses jöhet csak szóba)
0
0
0
0
cey85 avatar
akos328 írta:
lehet hogy rossz fórumot választottam,de ez állt kézre😀
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a táp alatt van 2 slot egymás alatt a rendszerhűtőknek. A kérdésem, hogy tegyem be a ventiket- kifele fújjon és bentről szívjon, vagy kintről szívjon, befelé???

ha táp alatt van és a proci mellett akkor bentről szívjon és kifelé fújjon mert hátul-fönt távozik a meleg levegő a gépből.
0
0
0
0
davidegp9999 avatar
Nekem kintről szív és befelé fújja a levegőt 😀
0
0
0
0
akos328 avatar
lehet hogy rossz fórumot választottam,de ez állt kézre😀
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a táp alatt van 2 slot egymás alatt a rendszerhűtőknek. A kérdésem, hogy tegyem be a ventiket- kifele fújjon és bentről szívjon, vagy kintről szívjon, befelé???
0
0
0
0
laci503 avatar
berki_zsolt írta:
Noel: A moderálást hagyd a moderátorokra!
Ide bármilyen, a számítógéppel kapcsolatos dolog jöhet, vagy bármilyen technikával kapcsolatos dolog!

Kmisi: Bocsi, kitöröltem a Te hsz-edet is! 😶

épp ezt akartam írni hogy kitörölted az ő hsz-ét is 😃
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Noel: A moderálást hagyd a moderátorokra!