Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
iowa95 avatar
kuldj linket ahol lebirom tolteni
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
iowa95 írta:
Superlompos írta:
iowa95 írta:
letöltötem és most ezt irja ki: az eljárás belépési pontja binkshouldskip@4 nem találhat a DLL-ben (binkw32.dll).

HELP HELP LÉTSZI

Próbáld meg berakni a dll fájlt a C/windows/System32-be. 😆

be raktam és ezt irja ki.. de probaltam megkeresni ezt binkshouldskip@4 de nem talaltam 😞 😞

Pedig vagy a C/Windows/System32-be vagy a játék főkönyvtárába kell bekaploni a dll fájlokat. 😆
0
0
0
0
iowa95 avatar
Superlompos írta:
iowa95 írta:
letöltötem és most ezt irja ki: az eljárás belépési pontja binkshouldskip@4 nem találhat a DLL-ben (binkw32.dll).

HELP HELP LÉTSZI

be raktam és ezt irja ki.. de probaltam megkeresni ezt binkshouldskip@4 de nem talaltam 😞 😞
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
iowa95 írta:

HELP HELP LÉTSZI

0
0
0
0
iowa95 avatar

HELP HELP LÉTSZI
0
0
0
0
Lizard avatar
iowa95 írta:
tegnap letöltötem a FEAR2 és binkw32.dll ezt irja ki.
mit kell tennem??

töltsd le a hiányzó fájlt és másold be a főkönyvtárba!
0
0
0
0
iowa95 avatar
tegnap letöltötem a FEAR2 és binkw32.dll ezt irja ki.
mit kell tennem??
0
0
0
0
ticalpzs avatar
niteforce írta:
ticalpzs:
a zold csatlakozora kell venni egy db-3-mas vagy 2 db 2-es JACK 3.5 elosztot. Erdemes jot venni, mert a rosszabbak ilyen 3-400 ft magassagaban levesznek a hangminosegbol.
A sztereo 5.1-re a xear 3D nevu programot ajanlom, ahol be tudod allitani hogy hany hangszoron es milyen hagzasba szoljon a zene, valamint EQ-t talalsz benne, es kulon tudod szabalyozni minden hangszoro hangossagat az 5.1 rendszerben.

köszönöm.
0
0
0
0
no avatar
Bocs, véletlen kétszer küldtem el...
0
0
0
0
no avatar
Már mindegy, letöröltem, kicsit felidegesített... de ez van.