Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
zsolty87 avatar
Sziasztok.
Lehet butának fog hangozni a kérdés, de ahhoz hogy a Win7 szépen menjen a gépen csak memóriára van szüksége, vagy használja a videókártyát is. Csak azért kérdem mert, nem tervezek vga-t venni a gépembe. (egyenlőre elég lesz a proci, i3-2120, integrált vga teljesítménye)
0
0
0
0
Devis avatar
wááá végre jó 😆 kösz mindenkinek a tippeket 😀
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Remélem úgy csináltad, hogy kint volt az alaplap a házból. Különben nem láthatod, hogy jól ül e.
0
0
0
0
Devis avatar
najo passz 30x szedtem le es raktam fel volt amikor felig es volt amikor csak negyede volt hutosziros...ennyire szerencsetlen lennek? 😆 am az osszes ilyen bigyoja full ra pattant az alaplapba
0
0
0
0
_AsheXp avatar
Ő akkor a vinyó, meg a cpu hűtő között kell választanom 😞 Ajj ez a frány pénzz...
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
3 dologtól függ

Tuningolni szeretnél? Akkor a hűtő

Több hely a fontosabb? akkor a vinyó

A látvány érdekel inkább? akkor a ház

Ezt mérlegeld szerintem! 😀
0
0
0
0
_AsheXp avatar
Pls help...

Namost van egy keretem a terv géphez amiből tápot kell vennem meg még vakami kijönne, a keret 35 ezer, a táp egy 20as és 3 dolog között kell választanom qmi kijön 15ből. A gyári AMD procihűtő helyet egy másik, a 160 gb os sata vinyó helyet egy 1tb os sata2 vinyó, vagy egy ház különven azcasztalon lesz ház nélkül... Szerintetek?
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Nekem akkor volt ilyen, mikor nem raktam fel rendesen a hűtőt! 😜
0
0
0
0
Devis avatar
hat tudom most sztem jo lesz... megint ujrapasztaztam hatha...
0
0
0
0
apetit1989 avatar
rendesen ül a procin? Nem szabad hézagnak lennie.
0
0
0
0
Devis avatar
aha hofokkal aranyosan gyorsul
most szetszedem ujra hatha...
0
0
0
0
niteforce avatar
venti forog rendesen?
mert akkor mas baj nem nagyon lehet.
0
0
0
0
Devis avatar