Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Funes avatar
Igen csuzli jól mondja, kevés ráfizetéssel jobban járnál egy Fsp HEXA 400-al !
0
0
0
0
csuz-li avatar
bayusz: A gond az, hogy ha visszaviszed garanciába a Chieftec tápot, akkor egy ugyan olyat kapsz újra. Próbáld meg leügyezni, hogy cseréljék egy másikra, akár ráfizetéssel is.
0
0
0
0
Funes avatar
Akkor azzal a táppal nem stimmel valami, cseréltesd ki vagy inkább vegyél egy másikat, mondjuk egy Hexa 400-ast !
0
0
0
0
bayusz avatar
Bud-Fckn-Spencer: nem, proci hűtőnek semmi baja, csak én voltam b****sz, az egyik kábel belelógott, attól nem pörgött...most viszont megy minden, csak hangos a régi táp..
0
0
0
0
Funes avatar
Jó kérdés valószínűleg, akkor a Chieftec kilőtte a proci hűtődet, azért biosban nézd meg és rakd alap beállításra az egészet, hátha csak elállítódott valami, bár nem hiszem, hogy ilyen megtörténhet..
Szerk: Közben látom átírtad a mondandód, akkor igen valószínűleg nem jó az a táp...
0
0
0
0
bayusz avatar
Jol van, koszi a valaszokat 😀
Visszarakon a regit, megnezem mi lesz..
Na
Visszaraktam a regi tapot, windowsbn benn vagyok, megy minden...régi táp mellesleg egy hkc v-power 450
ezek szerint akkor az új a ludas?
plusz info btw: azért csréltem le, mivel a régi, vagyis a hkc, elég hangos lett az utóbbi időben, mint pl most is...de egy idő után elhallgat, megint csendes lesz..
0
0
0
0
Funes avatar
Hát, ha táp csere után kakukk, az nem sok jót jelent... Esetleg a régi táppal megtudod nézni, ami volt benne? Ha azzal megy, akkor csak az a fantasztikus Chieftec szállt el szerencsére, ha nem akkor sajnos az alaplapnak Vganak is lőhettek, ha szerencséd van ramok meg a proci megúszta a dolgot !
Mindenesetre másik táppal kellene próbálkozni !
0
0
0
0
visor261 avatar