Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Köszönöm Cooley 😀 Majd holnap megpróbálom mert most itt van barátnőm 😀 Ha meg nem menne akkor max áthívom haveromat aki eléggé vágja a témát.Ha ő sem bír vele akkor Cooley mesterhez fordulunk 😉Mégegyszer köszi...(Majd azért írok egy PÜ-t hogy sikerült 😉)
0
0
0
0
niteforce avatar
szerintem ezzel meg varjal, majd akkor lehet megalappitani, hogy melyik a jobb, ha az uj procikat jo alaposan leteszteltek 😃
0
0
0
0
zsolty87 avatar
Sziasztok.
Tegnap óta már kapható végre az új Llano procik.😀
Szerintetek, lesznek majd ezeknek is típushibái, mint annak idején a intelnek?
Amúgy melyiket javasolnátok? Intel Core i3-2120 vagy Amd Llano A8-3850.
0
0
0
0
Cooley avatar
LobiDrg írta:
Mindent megnéztem amit mondtál 😀

Akkor írd ki az aidaból az értékeket, majd az Advanced DRAM Configban állítsd az automatikus both-ra, majd a kiírt értékek közül a kisebbekre(CL9) állítsd be, illetve lesznek olyanok, amik nem szerepeltek az aidaban: tRFC0-3 ezeket 90ns-ra, tRWTTO/WRRD/WRWR/RDRD ezeket 5ms-ra állítsd, az többi maradhat alapértéken. Így elvileg jó lesz, ha esetleg ezek után nem indulna a gép, akkor nullázni kell a biost(clear cmos jumperrel, vagy áramtalanítod, és kiszeded pár másodpercre az elemet az alaplapból). Ha esetleg szükség lenne a nullázásra, szólj, aztán kitalálunk valamit, de szerintem jó lesz. 😀

foxbet írta:
Cooley írta:
foxbet írta:
akkor bemegyek Budapesten a toshiba szervizbe és fejbe vágom őket a laptopommal ugyanis hazudtak mert nem ezt kellet volna kicserélni cooley szerint.😆 OKS?😂

Azt csinálsz, amit akarsz, de az tény, hogy butaságokat beszélsz, és ezzel félrevezetsz másokat. Ha nekem nem hiszel, kérdezd meg bátran bármelyik másik kicsit is hozzáértő fórumtársunkat!