Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
TripplaXXX2 avatar
és a videokarit hogy kell tuningolni?
Nekem adtak egy ilyen progit még a drover mellé és elvileg azzal is lehet csak nem tom hogy hogy és meddig szabad vagyis nemtok semmit
Na közben megnéztem a program neve:GIGABYTE Gamer HUD
0
0
0
0
foxbet avatar
Synda írta:
Majd a gép leállít ha nem bírja a nagy hőt 😜

75c-ig nyugodtan elmehetsz.

Hát azért csak úgy megsugom a régi elso core 2 duo-s hp laptopokban a core 2 duo(45nm) terhelés alatt volt 90 fok😆
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
ea-st-ar írta:
TriplaXXX2:
valószínűleg az az a menüpont, ahol elszórakoztál, az a Memory Controller Clock cumó. Nem igazán jöttem rá, hogy hogyan is működhet, de angol fórumokon azt írták, hogy ezzel minden egyszerre fog húzódni, a mem és a proci órajele is. Szerintem elviekben ezzel elég szépen lehet tuningolni, viszont kell hűtés, mert nehogy aztán valamelyik részét a gépnek túlhúzd, és a hőtől bemondja az unalmast/újraindul. (Ha újraindulna, akkor ne kapcsold be egyből, adj neki 1 percet, hogy hűljön.)
Óvatosan próbáld csak. És használj hőmérséklet/órajel figyelőt.

Kamaa:
Az adatlapodon nincs kitöltve pontosan az alaplapod neve. Én így nem tudom megmondani, de hátha más segíthet.

És hány fok az aminél már megkell álnom?
0
0
0
0
niteforce avatar
hat ilyen regi alaplapoknal 4 gb a max ami szokott lenni, de ddr rambol az a mennyiseg nagyon draga:-) 18 k korul van
0
0
0
0
ea-st-ar avatar
TriplaXXX2: