Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
kisteker avatar
Az AMD-s olcsóbb 3 ezerrel, nézek egy olyan lapkát, és nincs szükségem egy Bullra. Ez az intel nem 2500k hanem 2500 😀

Igaz nincs különbség 😃
0
0
0
0
Osynho avatar
Nincs árkülönbség a kettő között?
Egyébként, ha amd-t veszel, csak am3+-os lapot szabad venni. Emellett én max egy 955BE-t vennék és tartalékolnék a Bulldozerre. 😉
Az i5 2500K meg elég erős, sőt, egy jobb vga-t is megérdemelne.
Monitort nem tervezel cserélni? 1366x768-ra kár ilyen gépet venni.
0
0
0
0
kisteker avatar
Sziasztok lenne egy kérdésem mégpedig az, hogy inkább az AMD-s tervemet vegyem meg, vagy az Inteleset?

AMD:
[LINK]
Intel:
[LINK]
0
0
0
0
foxbet avatar
De azért szerintem egy kicsit túlbecsülték magukat a vga-val szemben mivel hd 6850 az nagyon erős vga. Úgy lesz mint a dirt 3-nál ahova corei7-et ajánlottak holott egyik haveromnak ez ment Ati raedon HD 4830+ AMD Athlon II x2 250-el.1366*768-as felbontáson
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Nekem is elment 2gb rammal max grafikán.De már látni, hogy már a battlefield-nek is 4gb ram kell majd(tudom még nemhivatalosan).
0
0
0
0
foxbet avatar
nekem 3GB 1066Mhz DDR3 rammal elment a Crysis2 35-40 fps-el a Geforce GT 330M
1366*768-as felbontáson. Pedig azt most adták ki.
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Manapság már inkább 8gb ramban érdemes gondolkodni.A 4gb-ot már lassan 2 éve ajánlják.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
gyenesmartin írta:
Kmisi99 írta:
Szerintetek mennyi értelme van manapság bespájzolni 6-8GB ramot? Van értelme? Vagy mire szükség lesz rá már kijön a ddr4?
Aki nem ujítja folyamatosan a gépét annak nem árt 8gb ram.Egyrészt most olcsó is és ha játékra kell neki akkor inkább a mennyisége számít.Meg ha kijön a ddr4 akkor 10-szer annyiba fog kerülni mint a ddr3.Ráadásul még alaplapot is kellene venni hozzá.