Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Puffin avatar
Ha garanciális akkor nyugodtan vegye meg!
0
0
0
0
Pixx avatar
tesóm veszi nem ajánlod? nem hinném h baja lenne de garis igen 😀

[LINK]
0
0
0
0
Puffin avatar
Pixx: természetesen! Az ASUS R9 290(x) nem ajánlott kártya! Ha kifogod a szar memóriachipes verziót akkor random BS netezés közben.
Mennyiért vennéd? Garancia van rá?
0
0
0
0
Pixx avatar
Köszi piero 😃 tudnál párszót mondani az r9 290-ről tudom h neked volt csak az x-es verzió de nem eget rengető a különbség 😀
0
0
0
0
Pixx avatar
corsair vs550 elvisz egy i7 4790s + egy r9 290 dc2-es vga-t? 😃 S.0S be kéne 😃 köszi
0
0
0
0
Krissz avatar
Windows XP telepítőből, lehet készíteni .wim file-t?
0
0
0
0
Puffin avatar
Van Helsing 25: hát ha sok filmet nézel akkor a helyedben nem vennék 21:9-es monitort.
0
0
0
0
Van Helsing 25 avatar
sziasztok

az lenne a kérdésem hogy 2 monitor között vacillálok és melyiket érné meg jobban

1: LG 25UM57-P 21:9
2: Acer K242HLAbid

Filmnézésre és játékra használom majd

Mind a kettőre van garancia az egyik bolti az Acer a másik használt de van rá még 2 év gari
0
0
0
0
Matthew1994 avatar
Nem csodálkozom, csak reméltem, hogy ha már ennyit kibírt akkor nem lesz baja, de nem így történt... Igazából csak azért kérdeztem a lapot, mert valami jobbfélét szeretnék ha már ennyit költöttem erre a szélmalom hobbira... 😂
0
0
0
0
Zoli73 avatar
NoobHUN: A 970-es lapkakészlet az jó hozzá.

Ja egy 760-as lappal ne is csodálkozz, hogy ezt csinálja.
0
0
0
0
Matthew1994 avatar
Szerintem is az lesz a baj, de a p!csába már... 😆 És az ASUS M5A97 EVO R2.0 már jó lenne vagy ennél nézzek komolyabbat? (Az előző hozzászólásomat nem küldte el... gépigény.hu pls...)
0
0
0
0
Puffin avatar