Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
foxbet avatar
Gerdzso írta:
mivan akkor ha valamit kompatibilitálok? tehát win7-em van(64bit) és átkompatibilitálom WIN XP-re akkor már a játék DX9-be fog futni?(tehát kisebb lesz a gépigény) ha nem akkor ezt hogy lehet megoldani?

A windows 7 alaplból ha a kártyának van rá lehetősége akkor csak dx 10-et használ.
Ahozz hogy mondjuk dx 11-ben akarj játszani a játék készitők adnak egy patch-t amivel DX 11-el tudsz játszani. A windows xp meg csak DX9-et tudja alkalmazni a DX 10-et nem azt külön kell neki telepíteni hogy tudja alkalmazni az adott kártyára.
felraksz a windows 7 mellé egy xp-t és mikor beindul a gép kiválasztod hogy melyik kell. xp vagy win7.

hojofor írta:
Hali! Lenne egy nem ide tartozó, de még is ide tartozó kérdésem
Ha nagy játékkal tolom mint pl: Aion, akkor okozhatja az akadást a lassú, elavult HDD? vagy az ilyen problémákat nem okoz?
Mert nem FPS laggom van meg nem a gép nem bírja el, hanem nem tudom... a netem is elég gyors 25Mbites. Én már csak a HDDre tudok gondolni, de pl egy másik játéknál is előfordult már ez: Crysisnél ugyan ez volt. Egy két ember mondta, hogy lehet kevés a Ramom. Gondoltam itt is megkérdezem hátha kapok valami tanácsot., mert ha HDD miatt akad veszek egy gyorsabbat ér erősebbet.

VGA driver frisítést próbáld meg.
0
0
0
0
hojofor avatar
Hali! Lenne egy nem ide tartozó, de még is ide tartozó kérdésem
Ha nagy játékkal tolom mint pl: Aion, akkor okozhatja az akadást a lassú, elavult HDD? vagy az ilyen problémákat nem okoz?