Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
3 inteles gépem volt 😊😊
0
0
0
0
no avatar
Osynho: Belegondolva neked igazad van bocs csak felhúzatam magam niteforce-n mivel ahogy nézem szinte csak amd-je volt így incs viszonyítási alapja intel felé. Bár a tiedhez hozzászólva x6 1100t meg a i5 760 egy áron megy.
ég annyit akarok hogy mondta a mag feloldást. Oké de nem mindegyik mag jó kedvük miatt van zárolva hanem mert gyári hibás. Igaz már volt olyan is athlon II x4-nél sikerült feloldani két magot és egy harmad szintű gyorsítótárat is.
0
0
0
0
Matyi10 avatar
V-Check Points mire van?
0
0
0
0
Osynho avatar
Miért kell személyeskendni? 😊

ROxOR96: Nem bántásból, de a te szavaiddal élve, "ha lenne eszed", beláthatnád, hogy egy kiélezett piaci helyzetben, ahol minden tized % részesedésért kemény küzdelem megy, nem lehet azonos áron adni 2 eltérő telejsítményű hardvert... Amennyiben a Bulldozer gyengébb lesz (még nem jelent meg, így nem tudhatjuk, ahogy az Ivy se...), úgy olcsóbb is.
0
0
0
0
niteforce avatar
de a külföldi oldalak is csak tippelnek, illetve azt a rohadt kevés infót színezik ki amit az AMD kiadott.
semmi teszt nem volt még. a külföldi oldalak írói sem istenek hogy mindent tudnak.
0
0
0
0
kisteker avatar
Én most garantálom hogy az intelt a bulldozerek oda-vissza pofán fogják verni.
0
0
0
0
niteforce avatar
Honnan tudod hogy erősebb lesz?
olvastál már hivatalos, részletes teszteket?
Még nem is szállítják az új CPU-kat. vagy az AMD-nél dolgozol hogy ilyen okos vagy?
0
0
0
0
no avatar
Hibb el fog egy 8 magos annyiba kerüli. Viszont ha nem akkor mit érsz pl egy 8 magos fx-el pl 100k-ért ha 100k-ért lesz 4 magos ht-s i7 ami erősebb lesz.
0
0
0
0
Osynho avatar
És nem is fog annyiba kerülni. 😀
0
0
0
0
no avatar
3060 mghz

niteforce: ha jól tudom két 6 magos és egy négymagos fog érkezni.