Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
lincoln_a_vandor avatar
Zora:Valoszinuleg lassu a neted...ezt altalaban arra irja ki ha nem sikerul eleg gyors ido alatt betolteni az oldalt...lehet hogy csak ideiglenes ha tenyleg karbantartas van folyamatban.
0
0
0
0
no avatar
Üdv. Olyan problémám adódott ,hogy egy csomó oldalt nem tudok megnyitani ( gondolok itt tauriwow, ncore stb -re) Többi honlapot gyorsan, hibátlanul betölti. A maradékra ezt írja : ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
Neten néztem sok fajta fixet de semelyik sem használt, valahol meg azt írták ,hogy T-Home osoknál előfordul amikor valami karbantartás van... igen de már 1 napja ezt csinálja. Ötlet? Még gép újratelepítés is volt. Fontos - sürgős lenne. Előre is köszönöm.
0
0
0
0
NamelessOne avatar
Én is a tápra gondoltam 😜 Akkor karácony körül tényleg lesz egy csere.. A játékot meg nem tudom de a proci nem volt maxon sem szóval nem gondoltam arra de hamarosan kellene már hogy azt is cseréljem egy i3-ra 😃
0
0
0
0
Puffin avatar
1. Lehet szarakodik már a tápod
2. Ha az a Core 2-esed van akkor ne csodálkozz hogy beakad közben
0
0
0
0
NamelessOne avatar
Sziasztok!
Tudom, mindig van valami bajom de most is a ti segítségetekre lenne szükégem 😃
Az első dolog az lenne, hogy néha mikor próbálom bekapcsolni a gépet, megnyomom a power gombot és felvillan a power led de ki is alszik és ennyi. Ezután már csak akkor tudom újra bekapcsolni ha a tápot újra ki- és bekapcsoltam, ami picit zavaró néha 😞 Ötlet esetleg hogy mitől lehet ez és hogyan lehetne orvosolni? 😀